سئو در شهریار

سئو در شهریار | تاثیر تجربه کاربری بر سئو سایت

سئو در شهریار چه تفاوتی با سئو در شهرها یا شهرستان های دیگر دارد؟ بطور خلاصه کلیه خدمات ارائه شده سئو در تمام شهرها، تفاوتی با یکدیگر ندارند اما مزیتی که سئو در شهریار برای سایت شما به ارمغان میاورد این است که اگر کسب و کار و تمرکز فعالیت های شرکت شما در این شهر باشد و بخواهید از خدمات سئو در شهریار استفاده کنید دیگر نیازی نیست تا برای ارتباط با شرکت های برتر سئو و طراحی سایت که دسترسی دورتری از مکان کسب و کار شما دارند همکاری کنید.

زیرا قدس وب که یکی از بهترین شرکت های سئو در غرب تهران می باشد دسترسی عالی برای شماست تا با کارشناسان خبره ای که در زمینه طراحی سایت و سئو دارد، شما را در راه رسیدن به اهدافتان یاری کرده و با افزایش نرخ فروش و دیده شدن، شما را مرجعی در بین کسب و کارهای رقیب قرار دهد.

خدمات سئو در شهریار

خدمات ارائه شده سئو سایت در شهریار شامل تجزیه تحلیل تخصصی سایت، تدوین استراتژی سئو سایت، رفع مشکلات فنی سایت، مدیریت وبلاگ، ساختن بک لینک و تدوین استراتژی برای فعالیت در شبکه های اجتماعی، استراتژی کلمات کلیدی و … میشوند.

قیمت سئو در شهریار چقدر است؟

یکی از مهم ترین مسائلی که در زمینه سئو سایت در شهریار باید مورد توجه کسب و کارها قرار بگیرد، قیمت سئو می باشد. بطور کلی قیمت این خدمات با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین میشود از جمله : تعداد و نوع کلمات کلیدی، رفع مشکلات سئو داخلی، میزان رقابت و سختی کلمه و …

از دیگر عوامل موثری که بر روی قیمت سئو در شهریار اثر گذار است میتوان به نحوه فعالیت در بلاگ ها و دریافت بک لینک، ثبت در دایرکتوری ها، تبلیغات اینترنتی و .. اشاره کرد. بطور کل عوامل زیادی بر روی تعرفه سئو در شهریار موثر هستند که اصلی ترین مورد سختی کار است. شرکت قدس وب با تیم حرفه ای خود از طریق بررسی این عامل متوجه میشود که شانس موفقیت سئوی سایت شما در کلمه ی موردنظر چقدر است.

سئو در شهریار برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

بطور کلی کسب و کارهایی که در اقصی نقاط کشور با رقبای زیاد فعالیت میکنند، میتوانند با استفاده از این خدمات میزان فروش خود را به طرز چشمگیری افزایش دهند علاوه بر این مشاغلی که بیشتر مشتریان آنها در سمت غرب و خصوصا شهریار می باشند بهتر است که از سئو در شهریار استفاده نمایند.

مزیت تیم قدس وب برای سئو درشهریار

تیم قدس با دارا بودن کارشناسان خبره در زمینه سئو و طراحی سایت و همچنین داشتن چندین سال سابقه درخشان و نمونه کار آنلاین مناسب کسب و کارهایی است که میخواهند در میان رقبا بدرخشند و بیشترین تعامل بازار را بصورت آنلاین در اختیار قرار خود قرار دهند. برای ارتباط با کارشناسان ما، لطفا به سایت قدس وب مراجعه کرده و مشاوره دریافت کنید.

1- تجربه کاربری چیست؟
2- تقابل سئو و تجربه کاربری
ساختار صفحه بندی و آدرس دهی خود را اصلاح کنید
منوی سایت هم در تجربه کاربری و هم در سئو موثر است
عبارات استفاده شده در صفحه غیرحرفه ای نباشند
محتوا برای ربات گوگل قابل درک باشد


تجربه کاربری چیست؟

طبق تعریفی که در ویکی پدیا آمده است طراحی تجربه کاربر  UXD یا UED فرایند بهبود رضایت مشتری و وفاداری او با بهبود قابلیت استفاده، سهولت استفاده و لذت های ارائه شده در تعامل بین مشتری و محصول است. به بیان ساده تر تجربه کاربری یعنی راحتی کاربر هنگام استفاده از سایت و درک سریع محتوای موجود در آن سرعت سایت، طراحی گرافیکی، نمایش صحیح در موبایل، استفاده از فونت و رنگ مناسب، دسترسی راحت به محتوا، انتخاب ادبیات مناسب برای سایت و بسیاری فاکتورهای دیگر را میتوان بر تجربه کاربری یک سایت موثر دانست. تجربه کاربری خوب در کنار سئوی قوی میتواند تضمینی برای موفقیت کسب و کار شما باشد ولی این دو همیشه با هم همراه نیستند و در مواردی رو در روی هم قرار میگیرند. در ادامه ۴نقطه تقابل سئو و تجربه کاربری را با هم بررسی میکنیم

سئو در شهریار

1

– ساختار صفحه بندی و آدرس دهی خود را اصلاح کنید

در دنیایی که سئو و گوگل اولویت ما نباشند تلاش میکنیم بیشترین محتوای ممکن را در اختیار کاربر خود قرار دهیم تا با مراجعه به یک صفحه کلیه اطلاعات مورد نیاز خود را در دسترس داشته باشد. برای درک بهتر این بخش سایت دانرو را مثال میزنیم. این سایت تلاش میکند اطلاعات مربوط به مشاغل و مکان های موجود در سطح شهر را به کاربران خود ارایه دهد. در دنیای بدون سئو میتوانیم یک صفحه جستجوی پیشرفته داشته باشیم تا کاربر به راحتی با انتخاب موقعیت و دسته بندی مورد نظر خود لیست
تمامی مراکز مرتبط را مشاهده کرده و با کلیک روی هرکدام اطلاعات آن را دریافت کند. ولی در این شرایط کل سایت ما در یک صفحه خلاصه میشود و عملا هدف گذاری بر روی عبارات پرجستجو در گوگل غیرممکن خواهد شد

۲- منوی سایت هم در تجربه کاربری و هم در سئو موثر است

تجربه کاربری به ما القا میکند که بهتر است لینک ها و منوهای در دسترس کاربر را تا حد امکان محدود کنیم و تنها صفحات مورد نیاز را در هر بخش به او نمایش دهیم. بعنوان مثال اگر کاربر در سایت باما قرار دارد دسترسی به صفحاتی مانند خرید خودرو یا فروش خودرو برای او کفایت میکند زیرا میتواند جستجوی خود را در همان صفحه انجام دهد. تصویر زیر نمونه ای از دسترسی سریع کاربر و تجربه کاربری مناسب در طراحی منو است ولی وجود این تعداد لینک در منو عملا میتواند تاثیر منفی بر سئو همه آنها داشته باشد

۳-عبارات استفاده شده در صفحه غیرحرفه ای نباشند

فرض کنید که مدیر فروشگاه اینترنتی دیجی کالا هستید. کاربران شما هنگام جستجو در گوگل عبارت هایی مانند خرید آیفون ۶یا بهترین گوشی هوشمند را جستجو میکنند ولی آیا این امکان وجود دارد که شما عنوان محصولات خود را خرید آیفون ۶یا حتی گوشی آیفون ۶قرار دهید؟ این کار باعث میشود که صفحه شما از حالت رسمی خارج شده و عبارات غیر حرفه ای به کاربران نمایش داده شود. در این شرایط فضاهایی مانند تگ title و Meta description مهمترین جایی هستند که برای ارایه اطلاعات به کاربر از آنها استفاده میکنیم. این عبارت ها تنها در هنگام جستجو به کاربر نمایش داده میشوند و محتوایصفحه ما را غیر تخصصی نمیکنند. بعنوان مثال اگر عنوان محصول در سایت شما آیفون ۶است میتوانید عنوان صفحه را خرید گوشی آیفون ۶قرار دهید.

تصور اینکه کاربر با دیدن عبارت آیفون ۶در نتایج گوگل میتواند تشخیص دهد که شما در مورد مشخصات فنی و شرایط خرید آن نیز توضیحاتی قرار داده اید دور از ذهن است. همچنین فضای توضیحات متا به شما کمک میکند تا اطلاعات بیشتری در مورد محتوای صفحه خود در اختیار کاربر قرار دهید. بعنوان مثال فروشگاه های بسیاری هستند که از عباراتی مانند بهترین قیمت، گارانتی اصل و … برای جذب بیشتر مخاطبان استفاده میکنند

۴-محتوا برای ربات گوگل قابل درک باشد

تکنولوژی های مختلفی برای طراحی صفحات وب استفاده میشود که برخی از آنها موجب بهبود چشم گیری در رابط کاربری سایت خواهند شد ولی در مقابل درک محتوای صفحه برای گوگل را غیرممکن میکنند. تکنولوژی هایی مانند Ajaxو Angularسرعت دسترسی به اطلاعات را برای کاربر افزایش میدهند ولی دقت کنید که محتوای اصلی باید مستقیما در صفحه شماموجود باشد.

یک نمونه ناموفق میتواند سایت جار باشد. سایتی که آرشیو عظیمی ازروزنامه ها و نشریات جمع آوری کرده و رابط کاربری بسیار مناسبی برای دسترسی به هرکدام ایجاد نموده است. ولی مشکل از جایی آغاز میشود که تمام محتوای صفحه بعد از ورود کاربر به آن از دیتابیس دریافت شده و به او نمایش داده میشود .

منبع : neilpatel.com

سوالات متداول

آیا سئو در شهریار بصورت حضوری دارید؟

بله برای مراجعه میتوانید به دفتر ما مراجعه کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
11 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهرناز
فوریه 5, 2023 4:26 ب.ظ

شما بجز سئو خدمات دیگه ای رو هم ارائه میکنید؟

مارال حمیدی
نوامبر 8, 2023 9:06 ق.ظ

طراحی سایت اموزشی هم انجام میدید؟

قمصری
نوامبر 8, 2023 9:07 ق.ظ

من یه لیست هزینه از تموم کارایی که برای سایت انجام میدید میخواستم

پیرهادی
نوامبر 8, 2023 9:07 ق.ظ

ادرس دفترتون رو لطف میکنید؟

افسانه
نوامبر 8, 2023 9:08 ق.ظ

سلام وقت بخیر من یه سایت دارم که هر میکنم تو صفحه اول نمیره شما میتونید کمکم کنید؟

بهرامی
نوامبر 8, 2023 9:09 ق.ظ

هزینه سئو یکساله رو میفرمایید؟

عرفان
نوامبر 21, 2023 11:56 ب.ظ

سلام هزینه ی سئو سایت چقدره؟

آیین
نوامبر 25, 2023 12:12 ق.ظ

سلام هزینه ی سئو سایت فروشگاهی و اموزشی تفاوت داره؟

11
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x