سئو در کرج | شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند

سئو در کرج  | شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند

کاربران چه عباراتی را بیشتر جستجو میکنند؟

Keyword Planner ابزار

پیشنهادات گوگل هنگام جستجو

استفاده از ابزار kwfinder

2. این عبارت چقدر برای شما درآمد زایی خواهد کرد؟

3. در هر عبارت چقدر رقابت وجود دارد؟


وجود یک شرکت سئو در کرج چه مزایای دارد؟ سئو به معنای بهینه کردن سایت برای موتورهای جستجو مثل گوگل می باشد و این به آن معنی است، زمانی که کاربران موضوعاتی در زمینه کسب و کارهای حوزه شما را جستجو میکنند، طبق انجام فرایند اصولی و درست سئو، سایت شما در رده ی بهترین رتبه ها قرار بگیرد.

 

در سالهای اخیر وجود شرکت هایی که با تکیه بر دانش فنی و تجربه باعث رشد سایت شما و دیده شدن برند شما بشود کم شده است. از طرفی اهمیت سئو در کرج و دیگر شهرها باعث شده تا شرکت ها به دنبال نیروهایی متخصص در این زمینه باشند تا به رشد کسب و کارهای آنلاین کمک کنند.

قدس وب آماده ارائه خدمات سئو در کرج به تمامی کسب و کارهایی است که به فکر توسعه و رشد خود و سازمان خود می اندیشند تا با ارائه بهترین خدمات سئو در کرج و حومه، سایتتان را در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه ی مطلوب برسانید .

 

شرکت سئو در کرج

با توجه به عصر حاضر و پیشرفت حوزه دیجیتال مارکتینگ، کسب و کارهای متنوعی به دنبال خدمات مارکتینگ از جمله سئو هستند تا به نتیجه دلخواه خود برسند. از آنجا که اکثر شرکت ها در کرج و تهران قرار دارند، نیاز به افراد و شرکت های سئو در کرج و تهران دارند تا سایتشان را برای سئو به آنها واگذاری کنند. احتمالا شما نیز جستجوی زیادی برای یافتن شرکت سئو در کرج داشته اید. اما پیش از هر انتخابی تحقیق بر روی شرکت موردنظر برای واگذاری پروژه از مهم ترین اقداماتی است که هر فرد یا کسب و کار باید انجام دهد.

سئو در کرج

ویژگی های یک شرکت سئو در کرج

از جمله ویژگی هایی که برای بهترین تیم سئو در کرج میتوان نام برد موارد زیر است:

  • تجربه کافی در حوزه سئو در کرج و ارائه نمونه کارها
  • ارائه خدمات با قیمتی مناسب برای کارفرما
  • مهارت کافی و دانش بالا در امور مربوط به سئو و بهینه سازی سایت
  • شناخت انواع کسب و کارها برای توسعه بهتر سایت

اگر توانستید یک شرکت سئو در کرج با این توانایی ها و ویژگی ها پیدا کنید، توصیه ما به شما این است که در مسیر افزایش مشتریان خود و بهبود بهره وری و افزایش نرخ سود، بلافاصله همکاری خود را با شرکت و تیم سئو در کرج شروع کرده تا شما را به اهدافتان نزدیک تر سازند.

تیم سئو و طراحی سایت قدس وب با چندین سال سابقه درخشان و داشتن نمونه کارهای قوی در این حوزه، راهنمای شما در این مسیر پر و پیچ خم است تا راه را برای شما هموار سازد. برای ارتباط با کارشناسان قدس وب لطفا تماس حاصل نمایید تا با مشاوره خود شما را در این راه همراهی کنند.

اهمیت سئو در کرج

اگر شما به دنبال نتایج پایدار برای رسیدن به مقصود موردنظر خود در زمان کوتاه تری هستید سئو میتواند به شما کمک شایانی بکند.

مزایای سئو سایت

سئو در کرج مزایای متنوعی را برای شما به دنبال دارد، از جمله مزیت های سئو سایت در کرج میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مرجع شدن کسب و کار شما در میان باقی کسب و کارها
  • افزایش چشمگیر فروش و درآمد
  • افزایش نرخ برندینگ و اعتبار شما
  • جذب مخاطب

تولید محتوا بدون شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند کاری بیهوده است. بدون هدف گذاری تاثیر فعالیت های شما بسیار پاrن خواهد بود و شناسایی کلمات هدف را باید حتی قبل از تولید محتوا انجام دهید.

برای انتخاب بهترین کلمات باید سه پرسش اساسی را از خود بپرسید:

کاربران چه عباراتی را بیشتر جستجو میکنند؟
این عبارت چقدر برای شما درآمدزایی خواهد کرد؟
در هر عبارت چقدر رقابت وجود دارد؟

ابزارهای گوناگونی برای شناسایی کلمات هدف و میزان جستجوی هریک از آنها وجود دارد ولی در حال حاضر این فرآیند کمی پیچیده و دشوار شده است. در این فصل تلاش میکنیم بهترین تکنیک های موجود برای شناسایی کلمات هدف و مهمترین اشتباهات رایج در استفاده از این کلمات را به شما معرفی کنیم.

سئو در کرج

کاربران چه عباراتی را بیشتر جستجو میکنند؟

اولین سوالی که در سئو از خود میپرسیم آن است که، در چه عباراتی باید جایگاه کسب کنیم. در اولین قدم براساس تجربه و دانش خود لیستی از کلمات ارزشمند تهیه میکنیم ولی ممکن است انتخاب ما با فرهنگ عمومی کاربران متفاوت باشد. ما به دنبال روش هایی برای تعیین میزان محبوبیت این عبارات در میان عموم کاربران هستیم.
ابزار Keyword Planner بررسی میزان جستجوی کلمات Keyword Planner توسط گوگل و بعنوان یکی از ابزارهای جانبی Google Adwords طراحی و معرفی شده است. هدف اصلی این ابزار کمک به افرادی است که قصد دارند از سرویس تبلیغات گوگل استفاده کنند. شما میتوانید کلمات کلیدی مورد نظر خود را در آن وارد کرده و میزان جستجو سطح رقابت و هزینه مورد نیاز برای تبلیغات را دریافت کنید

با توجه به اطلاعاتی که در keyword planner ارایه میشود به سرعت به یک ابزار ارزشمند برای متخصصین سئو و مرجعی برای تعàن میزانجستجوی کلمات در گوگل تبدیل شد. البته گوگل نیز متوجه این استفاده از ابزار خود شد و شرایط استفاده از آن را دشوار کرد. در حال حاضر تنها زمانی به اطلاعات دقیق جستجو دسترسی دارید که یک کمپین تبلیغاتی فعال در گوگل ادوردز داشته باشید.

برای کار با ابزار keyword plannerچند نکته مهم را در ذهن داشته باشید:

اعداد ارایه شده در این ابزار برای تعداد ورودی های شما هنگام تبلیغات در گوگل هستند و با آمار واقعی جستجو در گوگل اختلاف دارند.
هنگام آنالیز جستجوی یک کلمه به روند صعودی یا نزولی بودن جستجو طی یک سال گذشته توجه کنید.
حتی اگر رتبه ۱گوگل باشید تنها میتوانید ۵۰درصد از این جستجوها را به خود اختصاص دهید

میزان رقابت پذیری کلمات در این بخش تنها براساس استانداردهای سئو نیست بلکه میزان تبلیغات در گوگل و هزینه
آنها نیز در آن تاثیرگذار است.

به پیشنهادات گوگل هنگام جستجو توجه کنید

یکی از روش های یافتن کلمات ارزشمند، جستجوی عبارات مورد نظر خود در گوگل است. زمانیکه شروع به تایپ کردن میکنید گوگل پیشنهادات مرتبط با عبارت شما را نمایش میدهد. این پیشنهادات براساس جستجوهای انجام شده توسط عموم کاربران در گوگل است. در واقع پیشنهادات گوگل هنگام جستجو پرطرفدارترین عبارات جستجو شده در گوگل هستند
همچنین در انتهای نتایج گوگل پیشنهاداتی به شما نمایش داده میشود که از نظر معنایی با عبارت جستجو شده توسط شما مرتبط هستند و بیش از سایر عبارت ها جستجو میشوند. این عبارات معمولا طولانی هستند و دقیقا به هدف کاربر اشاره دارند.

استفاده از ابزارkwfinder

یکی از ابزارهای مناسب برای تخمین میزان جستجوی کلمات کلیدی ابزار kwfinder.com است. در صورت ثبت نام در این سایت میتوانید روزانه ۵عبارت را به صورت رایگان بررسی کرده و میزان جستجو و رقابت پذیری آن را مشاهده کنید. این عبارت دو فاکتور جستجو و رقابت را همزمان برای شما تحلیل کرده و برخلاف keyword planner میزان رقابت را براساس استانداردهای مهم سئو تخمین میزند  شاید تنها ایراد این ابزار ضعف نسبی آن در تخمین عبارات فارسی و بررسی سایت های ایرانی باشد که بنظر میرسد این مشکل نیز به مرور زمان برطرف خواهد شد. به طور کلی میتوان گفت در شرایط فعلی آمارهای kwfinder معیار قابل اعتنایی برای تعین میزان جستجوی کلمات کلیدی است.

این عبارت چقدر برای شما درآمد زایی خواهد کرد؟

گاهی اوقات تعداد بالای جستجوی یک کلمه موجب میشود که به هدف اصلی ما تبدیل شود در حالیکه این کلمه از نظر اقتصادی مناسب زمینه کاری ما نیست. بعنوان مثال تصور کنید که شما یک شرکت خدماتی در زمینه تعمیرات موبایل و تبلت هستید. هنگام آنالیز کلمات کلیدی متوجه میشوید که عباراتی مانند موبایل یا تبلت جستجوی بسیاری بالایی دارند و تصور میکنید که اینها میتوانند برای شما ارزش آفرین باشند .

سئو سایت در کرج

تنها کلماتی برای ما ارزشمند هستند که بتوانیم آنها را به پول تبدیل کنیم کاربری که عبارت موبایل را در گوگل جستجو میکند خیلی بعید است که به دنبال تعمیر گوشی همراه خود باشد و حتی اگر شما در رتبه یک گوگل باشید

 سایت شما را انتخاب نخواهد کرد. اگر هم انتخاب کند به سرعت از آن خارج خواهد شد.

۷۵درصد جستجوهای کاربران بیش از سه کلمه است

در حال حاضر فرهنگ جستجو در گوگل تغàرات بسیاری نسبت به گذشته داشته و کاربران دریافته اند که با جستجوی عبارات طولانی پاسخ بهتری از طرف گوگل دریافت میکنند. این عادت به قدری همه گیر شده است که هم اکنون بیش از ۷۵درصد جستجوهای کاربران را عبارات سه تا شش کلمه ای تشکیل میدهند. شاید مهمترین دلیل شکل گیری این فرهنگ را بتوان بخش پیشنهادات گوگل هنگام جستجو دانست زیرا به محض آنکه کاربر شروع به جستجو میکند با پیشنهاداتی مواجه میشود که عموما طولانی بوده و به موضوعی مشخص اشاره دارند. همچنین تنوع محتوای موجود بر روی اینترنت موجب میشود کاربران با استفاده از ترکیبات طولانی تر موضو ِع دقیق جستجوی
خود را برای گوگل مشخص کنند.

این فرهنگ میتواند برای ما یک فرصت باشد؛ زیرا تعداد جستجوی این کلمات در گوگل پایین است  تنوع عبارات زیاد است در نتیجه رقابت در کلمات کلیدی طولانی و هدف گذاری روی آنها بسیار ساده تر است. سایت های کمی به این فکر افتاده اند که روی عبارات کم جستجو هدف گذاری کنند در حالیکه همین عبارات کم جستجو دقیقا معرف نیاز کاربران هستند

بعنوان مثال ممکن است تعداد کاربرانی که عبارت “تعمیر گوشی سامسونگ در تهران” را جستجو میکنند بسیار پاrن تر از افرادی باشد که “گوشی سامسونگ” را جستجو کرده اند. ولی این افراد دقیقا مشتریان شما هستند و نرخ تبدیل آنها بسیار بالا خواهد بود

۳.در هر عبارت چقدر رقابت وجود دارد؟

سومین فاکتور برای سنجش ارزش کلمات کلیدی میزان رقابت است. برای تعیین میزان رقابت روش های زیادی در دسترس نیست. شاید بهترین روش برای انجام این کار جستجوی عبارت مورد نظر در گوگل و بررسی نتایج پیشنهادی توسط گوگل است. مهمترین رقبای شما همان هایی هستند که هم اکنون جایگاه خوبی در نتایج گوگل دارند. برای بررسی رقبای خود به موارد زیر توجه کنید:
عبارت جستجو شده چقدر به عنوان صفحه شباهت دارد؟
سایت رقیب شما یک سایت تخصصی است یا عمومی؟
رتبه الکسا و جایگاه کلی این سایت چطور است؟
طراحی داخلی و هویت بصری سایت چگونه است؟
میزان فعالیت کاربران و ارسال دیدگاه یا اشتراک گذاری را بررسی
کنید.
صفحه اصلی سایت در این عبارت جایگاه کسب کرده یا یکی ازصفحات داخلی؟

 هر یک از این فاکتورها میتوانند بر رقابت پذیری کلمات کلیدی تاثیرگذار باشند ولی تبدیل این فاکتورها به یک معیار مقایسه ای کمی دشوار است. در حال حاضر ابزارهایی هستند که میزان رقابت در یک کلمه و میزان اعتبار یک سایت را مشخص میکنند که در میان آنها سایت kwfinder اطلاعات کامل تری به شما ارایه میدهد. این ابزار را کمی بالاتر معرفی کردیم و پیشنهاد میکنیم که از امکانات آن بهره بگیرید. دقت کنید که سخت بودن یک کلمه به معنی فراموش کردن آن نیست، کار را با کلمات ساده تر آغاز میکنیم ولی در درازمدت کلمات دشوار را نیز خواهیم گرفت.


منبع : searchengineland.com

سوالات متداول

مزایای سئوی سایت چیست؟

سئوی هر سایت موجب بالاتر رفتن بازدید‌ها وبهتر شدن خدمات‌دهی سایت و بهینه سازی آن می‌شود.

سئوی سایت بر چه اساسی انجام می‌شود؟

شرکت قدس وب با تحلیل تمامی الگوریتم‌های گوگل می‌تواند به بهترین نحو سایت شما را بهینه‌سازی کرده و سبب بیشتر شدن بازدید آن می‌گردد.

سئوی هر سایت در چه مدت زمانی انجام می‌شود

سئو عملکردی همیشگی نیست و در مدت زمان طولانی نیاز به آپدیت و به روز شدن دارد از همین رو برای انجام سئوی هر سایت زمانی را مشخص نمی‌کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
11 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی نادری
فوریه 5, 2023 4:31 ب.ظ

قیمت سئو سایت توی کرج چجوری محاسبه میشه؟

دنیا
نوامبر 8, 2023 9:03 ق.ظ

سلام وقتتون بخیر لطف میکنید ادرس بذارید؟

کمونه
نوامبر 8, 2023 9:04 ق.ظ

هزینه سئوی سایت فروشگاهی چقدره؟

فراهانی
نوامبر 8, 2023 9:04 ق.ظ

شما طراحی سایت تخصصی هم انجام میدید؟

برهانی
نوامبر 8, 2023 9:05 ق.ظ

تولید محتوا و سئو و کل کارای سایتو خودتون انجام میدید؟

کیانی
نوامبر 8, 2023 9:05 ق.ظ

سئو چه کمکی به سایت میکنه؟

مهدیه
نوامبر 21, 2023 11:55 ب.ظ

با سئو چقدر طول میکشه تا سایت به صفحه اول بره؟

سینا
نوامبر 25, 2023 12:07 ق.ظ

ادرس دفترتون رو لطف میکنید؟

11
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x