فروش دامنه آی آر

اگه دنبال دامنه آی آر هستی میتونی با توجه به مواردی که در پایین صفحه لیست شده میتونید مراجعه کنید

Hero Home page new - قدس وب | طراحی سایت بدون کد نویسی | طراحی سایت با وردپرس
Intro Home page new - قدس وب | طراحی سایت بدون کد نویسی | طراحی سایت با وردپرس

فروش دامنه آی آر

دامنه آی آر .ir یک دامنه ملی است و ثبت دامنه ir توسط وب رمز در ایرنیک – مرکز تحقیقات فیزیک نظری – به ثبت میرسد. وب رمز با سابقه ترین کارگزار رسمی دامنه با نزدیک 20 سال سابقه خدمات ثبت دامنه است. مدت زمان اعتبار ثبت و تمدید انواع دامین های دات ir می‌تواند 1 یا 5 سال باشد.

ما مشکلات واقعی را حل می کنیم

ما چیکار میتونیم برات کنیم؟

Group 11 Copy - قدس وب | طراحی سایت بدون کد نویسی | طراحی سایت با وردپرس

Social Media​​

اگه برای شبکه ها اجتماعیت دنبال ادمین میگردی ما هستیم

Group 13 Copy - قدس وب | طراحی سایت بدون کد نویسی | طراحی سایت با وردپرس

SEO

ما سئو سایتت رو میتونیم به عهده بگیریم

Group 17 - قدس وب | طراحی سایت بدون کد نویسی | طراحی سایت با وردپرس

PPC

اگه برای شروع کارت دنبال تبلیغات کلیکی هستی انجام میدیم برات

Group 21 - قدس وب | طراحی سایت بدون کد نویسی | طراحی سایت با وردپرس

Strategy​​

اگه اول مسیر هستی و دنبال مسیر راه و مشاوره هستی کمکت میکنیم

Group 20 - قدس وب | طراحی سایت بدون کد نویسی | طراحی سایت با وردپرس

Web Design​

اگه هنوز سایتی هم برای کسب و کارت طراحی نکردی میتونیم این مشکل رو حل کنیم

content icon new - قدس وب | طراحی سایت بدون کد نویسی | طراحی سایت با وردپرس

Content Marketing​

سایت یا شبکه اجتماعی داری ولی وقت تولید محتوا نداری مشکلی نیست حلش میکنیم

حسن علیزاده

خسته نباشید میگم خدمت بچه های قدس وب با اینکه کارم رو شما انجام ندادین ولی با مشاورتون تونستم نقاط ضعف سایت و مجموعه رو پیدا کنم و حل کنم 

عباس لوشانی

خسته نباشید خدمت مجموعه قدس وب ممنون از اینکه کار پشتیبانی و سئو سایتم رو به عهده گرفتین و با اومدن سایتم تو رنکینگ بالا فروشم افزایش پیدا کرد

علی رضا صاحبان

با سلام و خسته نباشید خدمت تیم قدس وب ممنونم بابت مشاورتون برای کسب و کارم و تونستم توسعه بدم و تعداد زیادی پرسنل رو هم در قسمت آنلاین هم در قسمت فیزیکی اضافه کردم

کار ما الهام بخش لبخند است

نظرات کارفرمایان ما...

we love them

what our clients have to say

Meet Our Clients

They Believe In Us

Lorem ipsum dolor sit orot amet, consectetur adip scing
elit. Proin rutrum euismod dolor, ultricies aliq luam off
kool or taka ekolor.

سوالاتی که در این باره پرسیده میشود

ثبت دامنه‌های ir. بین ۱ الی ۱۰ روز زمانبر می باشد.

 

برای ثبت دامنه ir. لازم است تا ابتدا به سایت nic.ir مراجعه و نسبت به دریافت شناسه حقیقی (یا حقوقی بسته به نیازتان) ایرنیک اقدام کنید. برای راهنمایی بیشتر می توانید نحوه ساختن شناسه ایرنیک و آموزش ثبت دامنه ir را مشاهده کنید.

بله؛ برای ورود به سایت شما، کاربر نیاز دارد به IP مخصوص شما اتصال پیدا کند که برای مثال 153.148.71.219 است. دامنه باعث می شود که IP شما به یک اسم و یک پسوند اتصال پیدا کند که بخاطر سپردن آن بسیار آسان می باشد مثلا Iranserver.com
 

آیا می خواهید کسب و کار خود را تقویت کنید؟

با ما تماس بگیرید و در تماس باشید

آدرس

استان تهران شهرقدس میدان قدس ابتدای خیابان امامزاده چاپ ماندگار

ایمیل

info@qodsweb.com

شماره تلفن

09216648658 09335157829

img2 scaled - قدس وب | طراحی سایت بدون کد نویسی | طراحی سایت با وردپرس

معایب خرید دامنه .ir

– بدلیل اینکه ایران در لیست کشورهای تحریم شده قرار دارد، محدودیت هایی از جمله عدم امکان قرارگیری تبلیغات در گوگل وجود دارد.
– بدلیل آنکه تمامی اطلاعات مالک دامنه (شامل: نام و نام خانوادگی، نام شرکت یا موسسه دولتی / غیر دولتی، آدرس ایمیل، کد ملی، شماره شناسنامه و گذرنامه، آدرس و شماره تلفن و کد پستی، شماره ثبت شرکت و …) و همچنین نام انتخاب شده، بر اساس شرایط و ضوابط مرکز ثبت مورد بررسی چشمی و دقیق قرار می گیرد، تاخیر در تایید دامنه آی آر توسط ایرنیک تا 24 ساعت کاری ممکن است زمان برد.

فروش دامنه های فارسی | آکادمی دیجیتال مارکتینگ قدس وب
نحوه خرید دامنه ایرانی | آکادمی دیجیتال مارکتینگ قدس وب

مزایای ثبت دامنه .ir

– این نوع پسوند دامنه در مقایسه با پسوند های دیگر دامنه مانند com، net، org و … ارزان تر است.
– بدلیل آنکه این نوع دومین ها توسط مرکز ثبت دامنه (مرکز تحقیقات فیزیک نظری) که در تهران، خیابان نیاوران واقع است، به ثبت می رسد، مالکیت این دومین ها نسبت به سایر پسوند های دامنه که توسط شرکت های بین المللی خارج از ایران به ثبت می رسد، قابل اعتمادتر است. ضمن اینکه دامنه ها با استناد به اطلاعات کامل شخص، شرکت، سازمان یا موسسه، در این مرکز بصورت دقیق و چشمی بررسی و سپس به ثبت نهایی می‌رسد.
– احتمال آزاد بودن دامنه انتخابی شما با پسوند آی آر نسبت به سایر پسوند های دامنه، بیشتر است.

دامنه ملی چیست؟

هر وب سایت برا ی نمایش نیاز به یک نام دارد که به آن دامنه گفته می شود. دامنه ای که متعلق به یک کشور باشد با نام دامنه ملی عنوان می شود. دامنه ملی هر کشور معمولا با بخشی از نام آن کشور مشخص می شود برای مثال دامنه ملی ایران با ir که مخفف iran است شناسایی می شود. مجوز و پسوند دامنه ملی تمام کشورها توسط ICANN تخصیص داده می شود و علاوه بر این ارائه تمامی پسوندهای جهانی هم توسط این کشور صورت می گیرد. که نماینده آن در ایران پژوهشگاه دانش های بنیادی با آدرس وب سایت nic.ir می باشد.

خرید دامنه ملی

برای خرید دامنه ملی می توان به دو روش عمل کرد دامنه را از طریق خود ایرنیک تهیه کرد که برای این امر نیاز به ایجاد یک پروفایل کاربری در سامانه nic.ir دارید و می توانید دامنه را بطور مستقیم نهیه نمایید. برای روش دوم می توان از طریق نمایندگان مورد تایید ایرنیک دامنه را تهیه کرد که برای این امر کاربران پس از ایجاد پروفایل کاربری و در دست داشتن نیک هندل می توانند از طریق نمایندگان دامنه را ثبت کنند.

ثبت دامنه ملی

برای ثبت دامنه های irکلیه اشخاص حقیقی و حقوقی از این امتیاز برخوردار هستند به شرطی که مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران نباشد. متقاضی باید فرم درخواست خود را در سامانه ایرنیک ایجاد نماید و شناسه نیک هندل خود را دریافت کنند. نام دامنه شامل حروف لاتین،عدد و خط تیره می باشد، خط تیره نمی تواند در انتها و ابتدای دامنه قرار گیرد و حتما باید حداقل از ۳ کاراکتر تا حداکثر ۶۳ کاراکتر تشکیل شود. یکسری از دامنه ها هم به صورت انحصاری متعلق به واحدهای اداری کشور و ارگان های زیربط می باشند مثل استفاده از نام استان ها در دامنه. ثبت دامنه هایی برای آثار تاریخی، مشاهیر، فرهنگی و ملی در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد مگر مجوز آن را برای غیر صادر کند. همچنین ثبت دامنه هایی که حاکی از فعالیت معارض با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی باشد ممنوع است.