محمدرضاکاظمی طراح سایت

محمدرضاکاظمی طراح سایت

محمدرضاکاظمی طراح سایت و کارشناس سئو هستم

چندین ساله در حوزه طراحی سایت ، سئو ، تولید محتوا و پشتیبانی سایتهای فروشگاهی ، شرکتی ، شخصی در حال فعالیت هستم.در حال حاظر شروع به آموزش افراد کم سن هستم که بتونن از سن کم وارد این حوزه جذاب بشن و در آینده بتوانند یک امنیت شغلی برای خودشان داشته باشن.

آموزش طراحی سایت و سئو و تولید محتوا یکی از رسالتهای بنده است و تمام تلاشم برای این است که نوجوانان و جوانان بتوانند به روز باشند.

مهارت های من

محمدرضا کاظمی کارشناس سئو | آکادمی دیجیتال مارکتینگ قدس وب

امروزه داشتن یک سایت برای هر کسب و کار امری ضروری می باشد . کسب و کار ها با داشتن وب سایت می توانند کسب و کار خود را به تمام جهان معرفی کنند و از برند خود یک برند بین المللی ایجاد کنند . برای اینکه برند بشوید و خودتان را به تمام دنیا معرفی کنید با ما در ارتباط باشید.

marketing | آکادمی دیجیتال مارکتینگ قدس وب
امینت سایت وردپرسی | آکادمی دیجیتال مارکتینگ قدس وب

همیشه همه ما میدونیم مسئله امنیت برای همه جا و همه چیز مهم است و همه کس یک چیز بسیار حیاتی هستش اما باز هم اون رو جدی نمیگیریم و منتظر میشیم یه تجربه بد رو داشته باشیم بعد اقدامات امنیتی رو روی سایتمون ایجاد کنیم بنابراین بیایید این نکته رو جدی بگیرید و قبل هک شدن یا از بین رفتن اطلاعاتی که حاصل تلاش یک عمر هست رو به راحتی محافظت کنید درسته که امنیت رو بطور صد درصدی نمیشه تضمین کرد ولی تا حدود زیادی میتونیم پیش گیری کنیم پس جدی بگیرید. 

مشاوره رایگان

برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را ارتقا دهید باید با دیجیتال مارکتینگ همراه شوید، اگر برای یک مشاوره رایگان دیجیتالی آماده اید بر روی دکمه دیجیتال مارکتینگ کلیک کنید.

همیشه مسئله سرعت یکی از دغدغه های کاربران و ادمین های سایت بوده چون هر یک ثانیه دیر لود شدن سایت میتونه ضررهای هنگفتی بزنه بنابراین تاجایی که ممکنه سرعت سایت رو افزایش بدین تا هم خودتون که در چنل پیشخوان کار میکنید راحت باشید هم کاربری که وارد سایت شما میشه راحت باشه

سرعت سایت وردپرسی | آکادمی دیجیتال مارکتینگ قدس وب
بهینه سازی دیتابیس سایت وردپرسی | آکادمی دیجیتال مارکتینگ قدس وب

 اجازه بدین دیتابیس رو این طور براتون معرفی کنیم ببینید هر چیزی که در سایت شما وجود دارد تبدیل به متن میشه و در دیتابیس ذخیره میشه بنابراین یک مخزنی ست که وظایفش نگهداری از اطلاعاتی است که تبدیل به متن شده و هر بار که شما یا کاربران فراخوانی میشه به مرورگر داده میشه و بعد به کاربر بنابراین منطقی ترین کار برای دیتابیس اینکه هم بهینه بشه هم امنیتش حفظ بشه اگه سایت شما فروشگاهی هر 3ماه بهینه کنید نه فقط با افزونه .

قبل از اینکه گوشی های نسل جدید وارد بازار بشن تعداد سرچ های کاربران همش از طریق لب تاب یا کامپیوتر بود یعنی اگه کسی لب تاب نداشت به کل اینترنت دسترسی نداشت ولی از زمانی که تلفن های هوشمند و نسل جدید وارد بازار شدن سرچ ها تقریبا 70 دصد از طریق موبایل و 30 درصد از طریق لب تاب بوده بنابراین این اهمیتریسپانسور رو نشون میده که سایتی که طراحی میشه در همه دستگاه ها به درستی نمایش داده بشه

ریسپانسیو سایت وردپرسی | آکادمی دیجیتال مارکتینگ قدس وب
سئو سایت وردپرسی | آکادمی دیجیتال مارکتینگ قدس وب

قطعا از سئو یا seo  یا بهینه سازی سایت برای موتور های جست جو زیاد شنیدید اجازه بدین من خیلی خلاصه و مفید این مورد رو برای شما شرح بدم ببینید اگر به پارامتر هایی که گوگل براش اهمیت داره و چندین بار بیان کرده که این موارد برای من مهمه و باید روی سایت پیاده بشه تا رتبه و نمره بهتری گرفته بشه و بازدید در نهایت فروش بره بالا باید این موارد رعایت بشه حالا این موارد چی میتونه باشه . یک سرعت سایت دو امینت سایت سه تولید محتوا چهار بازار هدف کلمه کلیدی هدف و مخاطب هدف و….

روش های طراحی سایت

با پیشرفت علم و تکنولوژی زبان نویسی زیادی به وجود آمدند . این امر باعث افزیش رقابت در بین برنامه نویسان شد و تمام افراد در این فکر بودن که بهترین زبان برنامه نویسی کدام است ؟ شاید برای افرادی که با زبان های برنامه نویسی آشنایی ندارند انتخاب یک زبان کار سختی باشد , ولی باید این را هم در نظر بگیریم که این انتخاب یکی از مهم ترین بخش های کار می باشد .

اگر می خواهید در زمان و هزینه صرفه جویی کنید بهترین روش از طریق وردپرس است . دلیل این کار ارزانی و سریع بودن می باشد . امروزه بیشتر سایت های جهان از طریق وردپرس ساخته می شوند . دلیل استفاده از وردپرس این است که سایت های وردپرسی سئو بسیار خوبی دارند . 

ویژگی سایت های وردپرسی به گونه ای است که هیچ گونه محدودیتی در اجرا کردن طرح ها وجود ندارد و این امر باعث می شود که شما تمام طرح های دلخواه خود را درون سایت پیاده کنید .

از بهترین ویژگی های سایت های وردپرسی می توان به 1 _ طرح گرافیکی اختصاصی 2 _ سرعت لود بالا 3 _ سئو قوی 4 _ ریسپانسیو بودن سایت 5 _ امنیت بالا 

به طور کلی روش های طراحی سایت به دو دسته تقسیم می شوند که عبارت است از طراحی سایت با وردپرس و طراحی سایت اختصاصی با زبان برنامه نویسی .

اگر در زمان ساخت سایت خود به فکر این هستید که طرح اختصاصی برای خودتان درست کنید بهترین روش استفاده از زبان های برنامه نویسی است . زیرا شما از این طریق شما می توانید تمام ایده های ذهن خودتان را در سایت خودتان پیاده سازی کنید . 

از معایب این روش می توان زمان و هزینه زیاد اشاره کرد . این روش زمان بسیار زیادی نسبت به وردپرس می خواهد تا یک سایت آماده شود و همین امر باعث می شود هزینه نیز افزایش یابد . برای خواندن دیگر مقالات ما میتوانید به قسمت مقالات طراحی سایت مراجعه کنید.

سوالات متداول

آموزش طراحی سایت در شهرقدس بصورت حضوری برگذار میشود.

برای اینکه بتوانید فروش یا ارائه خدمات خودتان را افزایش دهید، میتوانید به راحتی با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید.09335157829

آموزش بی انتها میباشد و گوگل همیشه در حال تغییر الگوریتم ها میباشد برای آموزش سئو شما باید یک پایه اولیه را بلد باشید که با انجام پروژه های واقعی شما میتوانید در کمتر از 6 ماه اصول اولیه را یاد و تجربه کنید.

برای اینکه در یک مجموعه ای بتوانید شروع به کار کنید باید یک روزمه خوبی داشته باشید که تیم قدس وب میتواند برای شما این مشکل را حل کند،

شما میتوانید با کمی تلاش و علاقه در تیم ما شروع به یادگیری و انجام کار بر روی پروژهای واقعی کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
23 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شمیم
آگوست 30, 2022 11:06 ق.ظ

ممنون بابت مشاوره خوبتون

پاسخ به  شمیم
آگوست 30, 2022 11:10 ق.ظ

موفق باشید

سارا
آگوست 30, 2022 11:08 ق.ظ

ممنون بایت مشاوره و راهنمایی های خوبتان استاد عزیز

پاسخ به  سارا
آگوست 30, 2022 11:09 ق.ظ

سلام موفق باشی عزیز دل

آگوست 30, 2022 11:11 ق.ظ

آقای کاظمی واقعا توی کار خودشون عالی هستن

پاسخ به  نسا
آگوست 30, 2022 11:11 ق.ظ

ممنون از نظر لطف شما

اذین موسوی
آگوست 30, 2022 11:13 ق.ظ

سلام اقای کاظمی
ممنون برای مشاوره خوبتون
موفق باشید .

پاسخ به  اذین موسوی
آگوست 30, 2022 11:30 ق.ظ

موفق باشید

فاطمه
آگوست 30, 2022 11:13 ق.ظ

برای راه اندازی سایت وردپرسی باید از کجا شروع کرد؟

پاسخ به  فاطمه
آگوست 30, 2022 11:32 ق.ظ

شما میتوانبد از کلاسهای آنلاین و حضوری ما استفاده کنید کلاسهای ما پشتیبانی 1 ساله همراه با پروژه های عملی دارد.

آگوست 31, 2022 3:59 ق.ظ

با تشکر از استاد عزیز که همیشه منو در مسیر یادگیری وردپرس راهنمایی کرده و هر زمانی که در پروژه به مشکل خورده بدون هیچ چشم داشتی و با دلسوزی به کمکمون اومده.ارزوی بهترین هارو براتون دارم استاد عزیز

پاسخ به  هومن
آگوست 31, 2022 4:01 ق.ظ

عزیزی ه.من جان انشالله موفق باشی

معصومه مرادیفر
سپتامبر 24, 2022 8:49 ق.ظ

ممنون از مشاوره خوبتون

المیرا رستمی
نوامبر 8, 2023 10:07 ق.ظ

ممنون خیلی مشاوره ها بدردم خورد

23
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x