اتصال نرم افزار حسابداری به سایت

اتصال نرم افزار حسابداری به سایت

اتصال نرم افزار حسابداری به سایت مبحث مورد بررسی مقاله گرداوری شده زیر می باشد؛ همان طور که می دانید، با پیشرفت تکنولوژی روش های حسابداری سنتی نیز ارتقاء یافته اند و قابلیت های مختلفی از جمله اتصال نرم افزار حسابداری به سایت به وجود امده اند.

متصل کردن نرم افزارهای مربوط به حسابداری به سایت یکی از دغدغه های بسیار مهم صاحبان کسب و کارها به شمار می آید؛ چرا که این کار باعث می شود آن ها بتوانند اطلاعات کاربر را در سریع ترین زمان ممکن به دست آورند و در کسب و کار خود رشد و پیشرفت زیادی را تجربه کنند؛ با ما همراه باشید تا در این باره به اطلاعات جامعی برسید.

کمی بیشتر با اتصال نرم افزار حسابداری به سایت آشنا شویم

همان گونه که مطلع هستید، امروزه افراد برای صرفه جویی در وقت و پولشان ترجیح می دهند که خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند و به عبارت دیگر می توان گفت که دنیای امروز بر پایه تجارت الکترونیک بنا نهاده شده است و با توجه به رشد روز افزون فروشگاه های اینترنتی وجود یک نرم افزار حسابداری اتصال یافته به سایت الزامی می باشد و این مسئله بدین معناست که ارسال و دریافت داده های حسابداری مورد نیاز به نرم افزار به وسیله سایت انجام می پذیرد و برای برقراری این تعامل به api ویژه نیاز می باشد که قابلیت اتصال به سایت فروشگاهی را دارد.

حالا این که api چیست؟ باید گفت که این کلمه به معنای رابط برنامه نویسی نرم افزار است که از سرور ریموت تقاضا را می گیرد و جواب را ارسال می کند و در واقع یک شیوه برای ارائه خدمات به مشتری در سریع ترین زمان می باشد.

اگر شما یک کسب و کار اینترنتی داشته باشید و بخواهید که انواع درخواست ها و اطلاعات مالی خود را کنترل کنید و این مدیریت داده ها هم با سرعت بالایی انجام شود به طوری که هم مشتریان راضی باشند و هم این که شما بتوانید فروش خود را بالا ببرید، باید از یک نرم افزار حسابداری متصل به سایت فروشگاهی استفاده کنید که با متصل کردن این برنامه قابلیت مشخص کردن سطح دسترسی کاربران، مدیریت پرسنل، گرفتن گزارش های مالی و در انتها مدیریت امور مالی برایتان مقدور خواهد بود.

مزایای اتصال نرم افزار حسابداری به سایت

حالا که دانستید اتصال نرم افزار حسابداری به سایت به چه معناست بهتر است که با مزایای این برنامه و کار نیز آشنایی پیدا کنید که تمام مزیت های آن را به طور خلاصه برایتان در ادامه مطلب عنوان کرده ایم.

  1. قابلیت تعامل پایدار و هماهنگ بین نرم افزار حسابداری و سایت
  2. مشاهده کردن فاکتورها و سوابق خرید و فروش
  3. امکان فروش اعتباری
  4. به روزرسانی و ارتقاء موجودی محصولات و قابلیت اضافه کردن کالاهای جدید به طور اتوماتیک به سایت
  5. به ثبت رساندن خودکار فاکتورهای فروش در نرم افزار
  6. مقرون به صرفه بودن و سهولت در استفاده بدون نیاز به مهارت یا علم خاصی

اقدامات قبل از اتصال نرم افزار حسابداری به سایت

قبل از اتصال نرم افزار حسابداری به سایت باید اقداماتی انجام دهید که یکی از مهم ترین آن ها این است که برنامه حسابداری ای که قصد استفاده از آن را دارید باید بتوانید آن را به اینترنت متصل کنید؛ چرا که سایت های فروشگاهی در بستر وب و اینترنت فعالیت می کنند، پس باید برنامه ای را انتخاب نمایید که امکان اتصال به اینترنت در آن وجود داشته باشد.

به غیر از این برای آن که بتوانید برنامه حسابداری را به سایت فروشگاهی خود متصل کنید باید  آی پی مخصوص داشته باشید؛ پس از این که این کارها را انجام دادید با انجام عملیات فروش اینترنتی تمامی پروسه مربوط به فروش اعم از فاکتورها، سندهای صادره و کسر موجودی کالاها به طور اتوماتیک وار در نرم افزار حسابداری ثبت می شوند و نیازی نیست که شما آن ها را به صورت دستی به ثبت برسانید.

شیوه اتصال نرم افزار حسابداری به سایت

همان طور که در عناوین قبل هم اشاره کردیم، استفاده از  apiها یکی از اصلی ترین و رایج ترین شیوه های متصل کردن نرم افزار حسابداری به سایت فروشگاهی می باشد که با کمک آن ها زمانی که مشتری تقاضای خرید می کند درخواست خرید وی بر روی سایت قرار می گیرد و در برنامه حسابداری به ثبت می رسد و فاکتور خرید و فروش به صورت اتوماتیک صادر می شود و در اختیار مشتری و قسمت مالی فروشگاه قرار داده می شود.

اتصال نرم افزار حسابداری به جوملا

سیستم مدیریت محتوا جوملا به شکلی است که پس از اعمال کردن تغییرات لازم در تعداد کالا، قیمت محصول و …در نرم افزار حسابداری تغییرات به شکل لحظه ای بر روی کالاهای مورد نظر با سیستم جوملا صورت می پذیرند.

اتصال نرم افزار حسابداری به وردپرس

همان طور که می دانید، وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا پرطرفدار و محبوب می باشد که می تواند قابلیت های زیادی را برای وب سایت های فروشگاهی فراهم آورد و به جهت اتصال نرم افزار حسابداری به سایت و استفاده درست از این برنامه ها با وردپرس می بایست که نرم افزار خریداری شده به وسیله افزونه های موجود در وردپرس امکان اتصال به سایت را داشته باشند.

راهنمای خرید بهترین نرم افزار حسابداری برای سایت

باید بدانید که انتخاب یک نرم افزار حسابداری مناسب برای سایت امر بسیار مهمی تلقی می شود؛ چرا که نرم افزار انتخابی هم باید با کسب و کار جور در بیاید و هم این که هزینه زیادی را در بر نداشته باشد؛ به جهت خرید بهترین برنامه حسابداری باید نکات زیادی را مدنظر قرار دهید که نمونه ای از آن ها موارد زیر را در بر می گیرند.

  1. نرم افزاری که انتخاب می کنید باید امکان صدور فاکتور اتوماتیک، امکان پرداخت خودکار، امکان ارائه صورت حساب آنلاین و … را داشته باشد و نیازهای سایت و فروشگاه را برطرف نماید.
  2. برنامه حسابداری که خریداری می کنید باید این قابلیت را داشته باشد که قسمت مالی را به بهترین شکل مدیریت کند و دخل و خرج را کنترل نماید.

سخن پایان

امروزه در کسب و کارها به جهت این که خطاهای انسانی در حسابرسی به حداقل برسد و سرعت و دقت هم در این کار بالا رود از نرم افزارهای حسابداری متصل به سایت استفاده می کنند که این برنامه ها همان طور که متوجه شدید مزایای زیادی به همراه دارند و تمام اطلاعات و گزارش ها را با جزئیات و به صورت دقیق در کوتاه ترین زمان ارائه می دهند.

امیدواریم که مطالعه این محتوا برایتان راهگشا و مفید باشد؛ اگر در این زمینه به اطلاعات بیشتری نیاز دارید یا در اتصال نرم افزار حسابداری به سایت به مشکلی برخوردید، می توانید با کارشناسان قدس و از طریق شماره تلفن های موجود در این زمینه تماس بگیرید و مشکلات خود را رفع نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x