فروش افزونه سایت وردپرسی

افزونه وردپرس فایل نصبی هست که روی وردپرس نصب‌شده و امکانات جدیدی به سایت وردپرسی شما اضافه می‌کند. شما می‌توانید برای زیباتر کردن یا افزودن امکانات پیشرفته به وردپرس، افزونه‌های مختلفی را استفاده کنید.

همه ما قصد داریم سایتی داشته باشیم که امکانات زیادی دارد. اگر می‌خواهید به وردپرس امکانات دلخواه خود را اضافه کنید. باید یک افزونه وردپرس متناسب با نیاز خود تهیه و نصب کنید.

Hero Home page new - قدس وب | طراحی سایت بدون کد نویسی | طراحی سایت با وردپرس
Intro Home page new - قدس وب | طراحی سایت بدون کد نویسی | طراحی سایت با وردپرس

ویژگی داشتن افزونه سایت

افزونه نرم افزاری است که شامل مجموعه ای از امکانات و ویژگی هایی است که می تواند به وب سایت وردپرس شما اضافه شود. افزونه های وردپرس می توانند عملکرد وب سایت شما را گسترش دهند یا ویژگی های جدیدی را به وب سایت های وردپرس شما اضافه نمایند. افزونه های وردپرس به زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده اند که به صورت یکپارچه با وردپرس ادغام می شوند. افزونه wordpress ویژگی های گستریده ای را بدون حتی نوشتن یک خط کد به وب سایت وردپرسی شما اضافه می کند.

در حال حاضر بیش از 50 هزار افزونه به صورت رایگان در مخزن وردپرس وجود دارد که شما می توانید به سادگی از طریق پیشخوان وردپرس خود اقدام به نصب هریک از آنها نمائید. علاوه برمخزن وردپرس، هزاران پلاگین وردپرس فارسی و انگلیسی دیگر در وب سایت های دیگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده نمائید.

ما مشکلات واقعی را حل می کنیم

ما چیکار میتونیم برات کنیم؟

Group 11 Copy - قدس وب | طراحی سایت بدون کد نویسی | طراحی سایت با وردپرس

Social Media​​

اگه برای شبکه ها اجتماعیت دنبال ادمین میگردی ما هستیم

Group 13 Copy - قدس وب | طراحی سایت بدون کد نویسی | طراحی سایت با وردپرس

SEO

ما سئو سایتت رو میتونیم به عهده بگیریم

Group 17 - قدس وب | طراحی سایت بدون کد نویسی | طراحی سایت با وردپرس

PPC

اگه برای شروع کارت دنبال تبلیغات کلیکی هستی انجام میدیم برات

Group 21 - قدس وب | طراحی سایت بدون کد نویسی | طراحی سایت با وردپرس

Strategy​​

اگه اول مسیر هستی و دنبال مسیر راه و مشاوره هستی کمکت میکنیم

Group 20 - قدس وب | طراحی سایت بدون کد نویسی | طراحی سایت با وردپرس

Web Design​

اگه هنوز سایتی هم برای کسب و کارت طراحی نکردی میتونیم این مشکل رو حل کنیم

content icon new - قدس وب | طراحی سایت بدون کد نویسی | طراحی سایت با وردپرس

Content Marketing​

سایت یا شبکه اجتماعی داری ولی وقت تولید محتوا نداری مشکلی نیست حلش میکنیم

حسن علیزاده

خسته نباشید میگم خدمت بچه های قدس وب با اینکه کارم رو شما انجام ندادین ولی با مشاورتون تونستم نقاط ضعف سایت و مجموعه رو پیدا کنم و حل کنم 

عباس لوشانی

خسته نباشید خدمت مجموعه قدس وب ممنون از اینکه کار پشتیبانی و سئو سایتم رو به عهده گرفتین و با اومدن سایتم تو رنکینگ بالا فروشم افزایش پیدا کرد

علی رضا صاحبان

با سلام و خسته نباشید خدمت تیم قدس وب ممنونم بابت مشاورتون برای کسب و کارم و تونستم توسعه بدم و تعداد زیادی پرسنل رو هم در قسمت آنلاین هم در قسمت فیزیکی اضافه کردم

کار ما الهام بخش لبخند است

نظرات کارفرمایان ما...

we love them

what our clients have to say

Meet Our Clients

They Believe In Us

Lorem ipsum dolor sit orot amet, consectetur adip scing
elit. Proin rutrum euismod dolor, ultricies aliq luam off
kool or taka ekolor.

سوالاتی که در این باره پرسیده میشود

بله با هر بار انتشار افزونه ما در اختیار شما میزاریم

بله همکاران ما تا جایی که بتونن شمارو پشتیبانی کنن

بله از سایت مرجع خریداری شده 

خوب مرجع خرید افزونه و قالب های وردپرسی سایت تم فارست میباشد

آیا می خواهید کسب و کار خود را تقویت کنید؟

با ما تماس بگیرید و در تماس باشید

آدرس

استان تهران شهرقدس میدان قدس ابتدای خیابان امامزاده چاپ ماندگار

ایمیل

info@qodsweb.com

شماره تلفن

09216648658 09335157829

img2 scaled - قدس وب | طراحی سایت بدون کد نویسی | طراحی سایت با وردپرس

پلاگین وردپرس چگونه کار می کند؟

یکی از قوانین اساسی توسعه وردپرس “عدم لمس هسته وردپرس” می باشد. دقیقاً به همین دلیل است که وردپرس به گونه ای طراحی شده است که هرکسی می تواند در آن مشارکت داشته باشد. به عبارت دیگر، وردپرس به گونه ای توسعه وطراحی شده است که می توانید آن را با استفاده از افزونه ها ارتقاء دهید.

افزونه های وردپرس برای عملکرد بهتر وب سایت وردپرسی، کدهای اضافی به سایت شما اضافه می کنند. یا می توان گفت که افزونه مجموعه ای از توابع را بدون نیاز به ویرایش هسته وردپرس در وب سایت شما ادغام می کند. در نتیجه، به شما این امکان را می دهد تا بتوانید وب سایت خود را بر اساس نیازهای خود سفارشی سازی نمائید.

از آنجا که افزونه های فارسی وردپرس ابزارهای قدرتمندی هستند که می توانند تغییرات گسترده ای را در وب سایت شما ایجاد کنند. شما هم به راحتی می توانید هر نوع وب سایتی را به کمک افزونه ها توسعه دهید. شما می توانید وب سایت خود را به یک فروشگاه آنلاین، وب سایت های خبری و… تبدیل کنید.

به عنوان مثال، با دانلود پلاگین وردپرس مانند پلاگین های فرم ساز، این امکان برای شما ایجاد می شود تا از هر نوع فرم آنلاینی از جمله فرم تماس و… در وب سایت خود استفاده نمائید. همچنین یک افزونه wordpress فروشگاه ساز مانند ووکامرس هم قادر است وب سایت شما را به یک سایت خرید آنلاین مدرن و جذاب تبدیل کند.

افزونه وردپرسی | آکادمی دیجیتال مارکتینگ قدس وب
WordPress plugin | آکادمی دیجیتال مارکتینگ قدس وب

چگونه بهترین افزونه های وردپرس را برای سایت پیدا کنیم؟

امروزه هر نوع افزونه ای را که می خواهید می توانید خیلی ساده تنها با یک سرچ پیدا کنید. اما تمامی افزونه های ارائه شده دارای کیفیت مطلوبی نمی باشند و می توانند به وب سایت وردپرسی شما آسیب وارد کنند. به ههمین دلیل نکاتی وجود دارد که قبل از خرید و دانلود افزونه وردپرس فارسی و انگلیسی بهتر است نسبت به آنها آگاهی داشته باشید.

نیاز وب سایت خود را پیدا کنید

مهمترین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که نیاز دقیق وب سایت خود را شناسایی کنید. شما باید تصویری واضح از نوع افزونه های وردپرس در ذهنتان داشته باشید و بدانید که قصد دارید چه ویژگی به سایتتان اضافه کنید.

رتبه ها، نظرات و نصب های فعال افزونه را بررسی کنید

قبل از تصمیم گیری برای خرید افزونه وردپرس فارسی یا انگیسی برای وب سایت خود، باید در مورد رتبه بندی افزونه، بررسی و تعداد نصب فعال افزونه آگاهی داشته باشید. می توانید رتبه بندی افزونه های رایگان را در نوار کناری مخزن وردپرس پیدا کنید. هر افزونه دارای رتبه بندی ستاره ای از 1 تا 5 می باشد.1 نشان دهنده کمترین ستاره و 5 نشان دهنده بالاترین رتبه بندی ستاره ای می باشد. اگر قصد خرید افزونه ورد پرس فارسی یا انگلیسی پرمیوم را دارید می توانید می توانید دیدگاه ها و نظرات کاربران، تعداد فروش افزونه و رتبه بندی ستاره ای افزونه را در سایت ها مشاهده نمائید.

نظرات کاربران به شما کمک می کند تا از نقاط قوت یا ضعف افزونه مطلع شوید. مطالعه کامل نظرات کاربران به شما در انتخاب افزونه مناسب کمک می کند.

خرید افزونه های وردپرس از نوین وردپرس

در صورتی که قصد دانلود و خرید افزونه وردپرس دارید، قدس وب می تواند یک انتخاب مطمئن برای شما باشد. ارائه محصولات با کیفیت و اورجینال، محصولات کاملاً فارسی سازی شده و… از ویژگی های بارز قدس وب می باشد. علاوه بر آن تمامی قالب های وردپرس و افزونه های ارائه شده در قدس وب دارای پشتیبانی های همه جانبه می باشند به گونه ای که بعد از خرید هر قالب یا پلاگین وردپرس، یک تیم پشتیبان قدرتمند و پاسخگو می توانند تمامی نیازها و مشکلات شما را حل و فصل نمایند.