افزونه‌های افزایش سرعت سایت‌ های وردپرسی

برترین افزونه‌های افزایش سرعت سایت‌ های وردپرسی

مسلما سرعت سایت یکی از مهم‌ترین و موثرترین موضوع در سئو به‌حساب می‌آید و امروزه در دنیای اینترنت بارگذاری سایت بیش از ۳ ثانیه یعنی بازدید غیرممکن! شاید عجیب به‌نظر برسد اما باید بدانید تحقیقات مختلف نشان داده کاربران و بازدیدکنندگان سایت شما تنها ۳ ثانیه برای نمایش اطلاعات سایتتان منتظر خواهند بود و اگر این زمان بیش از این مقدار باشد کاربر از سایت شما خارج خواهد شد و ترافیک سایت شما مسلما افت خواهد کرد. اما راه‌حل چیست؟ چگونه باید سرعت سایت خود را بالا ببریم و سایت خود را بهینه کنیم؟
پاسخ افزونه هاست! بله درست متوجه شده‌اید باید بگوییم شما به کمک افزونه‌ها می‌توانید در بهبود سرعت سایت خود گامی مثبت بردارید و از آن‌ها جهت پیشرفت سایت خود به خوبی استفاده کنید. ما در مطالب این صفحه قصد داریم درباره‌ برترین افزونه‌های افزایش سرعت سایت‌های وردپرسی سخن بگوییم و این افزونه‌ها را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم. در نتیجه به شما همراهان گرامی پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطالب این صفحه همراه ما باشید و لینک این مطلب را نیز برای دوستان خود ارسال کنید.

افزونه WP Rocket

نخستین افزونه‌ای که قصد داریم در این مطلب به شما معرفی کنیم افزونه Wp Rocket می‌باشد. این افزونه جزو معروف‌ترین و محبوب‌ترین افزونه‌های سایت‌های وردپرسی به‌شمار می‌آید و با سیستم وردپرس کاملا سازگار است. شما با نصب این افزونه و فعال‌سازی آن بدون اعمال مورد خاصی امکانات گسترده‌ای برای افزایش سرعت سایت خود در اختیار خواهید داشت و به‌طور کلی از امکانات افزونه Wp Rocket می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. کش کردن صفحات یا همان ذخیره‌ی اطلاعات پرتکرار سایت
2. ایندکس شدن بهتر صفحات در موتورهای جستجو
3. قابلیت فشرده کردن کدهایHtml ،Css و Javascript
4. قابلیت lazy loading و رابط کاربری مناسب
5. بهینه‌سازی پایگاه داده و پشتیبانی از سایت‌های چند زبانه
6. منطبق با ووکامرس و داشتن نسخه حرفه‌ای برنامه

wprocket

افزونه Litespeed cache

برای افزایش سرعت سایت در صورتی که سرور هاست شما از نوع لایت اسپید است افزونه Litespeed cache بهترین گزینه خواهد بود زیرا این افزونه توسط خود شرکت لایت اسپید ساخته و ارائه شده و به‌طور ۱۰۰ درصدی منطبق با سرور شما است. این افزونه بیش از ۱ میلیون نصب فعال داشته و کاملا رایگان است و به‌طور کلی از امکانات افزونه Litespeed Cache می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. سازگاری با وب سرورهای لایت اسپید و رابط کاربری آسان و حرفه‌ای
2. قابلیت فشرده کردن کدهایHtml ، Css و Javascript
3. قابلیت lazy loading و پشتیبانی از وردپرس شبکه
4. منطبق با Cloudflare CDN
5. بهینه‌سازی تصاویر
6. بهینه‌سازی اختصاصی تصاویر با دو روش Lossless و Lossy
7. ایجاد قابلیت افزایش سرعت پردازش کدهای php و قابلیت پشتیبانی از فرمت‌های مختلف تصویر
8. دارای CDN اختصاصی امکان درون ریزی و برون بری پیکربندی‌ها

litespeed
افزونه W3 total cache

افزونه W3 total cache برای نسخه‌های وردپرس 5.3 و بالاتر مناسب بوده و جزو معروف‌ترین افزونه‌های کش می‌باشد. این افزونه با بیش از ۱ میلیون نصب فعال افزونه‌ای معتبر بوده و شما با کمک این افزونه با چند کلیک ساده می‌توانید شروع به بهینه‌سازی سایت خود کنید. باید توجه داشته باشید افزونه‌ی W3 total cache افزونه‌ی پرکاربرد و مناسبی است و به‌طور کلی از امکانات این افزونه می‌توان به ۲ مورد زیر اشاره کرد:
1. قابلیت lazy loading و راه اندازی وردپرس CDN
2. قابلیت کش دیتابیس و مرورگر
w3 total cache
افزونه Deactivate plugins per page

شاید برایتان جالب باشد بدانید سری فایل‌های جاوا اسکریپت و Css که در سرور شما با نصب افزونه‌های مختلف ایجاد می‌شود یکی از عوامل مهم در کاهش سرعت سایت شماست و افزونه Deactivate plugins per page با بهینه‌سازی و غیرفعال کردن کدهای بدون استفاده‌ی جاوا اسکریپت و Css سبب افزایش فوق‌العاده‌ی سرعت سایت شما می‌شود.

dppp
افزونه Wp super cache

اگر بخواهیم‌ به یکی‌از بهترین افزونه‌های کش در وردپرس اشاره کنیم مسلما نباید از کاربرد افزونهWp super cache صرفه‌ نظر کنیم! افزونه Wp super cache کاملا رایگان بوده و با بیش از ۲ میلیون نصب فعال در میان افزونه‌های دیگر خودنمایی می‌کند! این افزونه با نسخه‌های وردپرس 3.1 و بالاتر سازگار بوده و از آنجایی که شرکت سازنده‌ی این افزونه خود شرکت سازنده وردپرس است دیگر نیاز نیست نگران بروزرسانی‌های این افزونه باشید.

۲ مورد از برترین ویژگی‌های افزونه Wp super cache
1. کش کردن صفحات سایت و قابلیت راه اندازی وردپرس CDN
2. قابلیت کش دیتابیس و مرورگر

best wp supper cache plugin

افزونه Cache enabler

این افزونه با ۹۰ هزار نصب فعال جهت کش کردن سایت شما طراحی شده و استفاده از این افزونه تنها با چند کلیلک ساده قابل انجام است و به‌طور کلی از امکانات افزونه Cache enabler می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
1. رابط کاربری مناسب
2. قابلیت فشرده کردن کدهایHtml ، Css و Javascript
3. کش کردن سریع صفحات
4. پشتیبانی از فرمت‌های مختلف تصویر
cache enabler
افزونه Autoptimize

افزونه‌های Autoptimize جزو اولین افزونه‌های وردپرس بوده که بیش از یک میلیون نصب فعال دارد. این افزونه با نسخه وردپرس 4.9 و بالاتر سازگار بوده و به‌طور کلی دارای قابلیت‌های زیر می‌باشد.
1. قابلیت فشرده کردن کدهایHtml ،Css و Javascript
2. کش کردن صفحات به‌صورت مناسب
3. ایجاد کدهای اسکریپ در فوتر

افزونه‌های افزایش سرعت سایت‌ | قدس وب

مختصری برای انتها….
امروزه با به‌وجود آمدن افزونه‌های مختلف شما می‌توانید بدون دانش برنامه‌نویسی برای سرعت سایت خود اقدامات مثبتی انجام دهید و از امکانات مختلف افزونه‌ها استفاده کنید. ما در مطالب این صفحه درباره‌ی برترین افزونه‌های افزایش سرعت سایت‌های وردپرسی سخن گفتیم و اطلاعات مفیدی در این باره در اختیار شما همراهان گرامی قرار دادین و در آخر امیدواریم مطالب این صفحه برای شما عزیزان مفید بوده باشد.  برای خوندن بیشتر مقالات میتونید به دسته بندی مقالات سرعت مراجعه کنید

سوالات متداول

موثر‌ترین روش برای بالاتر رفتن بازدید سایت چیست؟

موثرترین روش برای بالا بردن بازدیدهای یک سایت سئوی آن است امروزه کاربران یک سایت فقط 3 ثانیه برای بالا آمردن سایت به شما وقت داده و با اتمام این زمان سایت شمارا ترک می‌کنند.

محبوب‌ترین پلاگین وردپرس برای افزایش سرعت سایت چیست؟

محبوب‌ترین پلاگین وردپرس برای افزایش سرعت سایت شما WP Rocket است.

آکاردئون #2
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
12 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسن
نوامبر 5, 2023 6:54 ب.ظ

تشکر از مشاورتون

سینا
نوامبر 9, 2023 11:16 ق.ظ

افزونه Litespeed cache خیلی عالیه

طاها
نوامبر 9, 2023 11:17 ق.ظ

خیلی عالی بود این توضیحات

نسیم
نوامبر 9, 2023 11:21 ق.ظ

افزونه WP Rocket خیلی خوب بود

محمدی
نوامبر 9, 2023 11:22 ق.ظ

خیلی مطلب خوبی بود مرسی

فرهادی
نوامبر 9, 2023 11:28 ق.ظ

افزونه Litespeed cache خیلی خوبه

بهتاش
نوامبر 9, 2023 11:28 ق.ظ

همه چیز عالی توضیح داده شده

المیرا رستمی
نوامبر 22, 2023 9:07 ب.ظ

کدوم افزونه کار باهاش راحت تره؟

12
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x