قالب‌های برتر وردپرسی 2023

یکی از برترین سیستم‌های مدیریت محتوای دنیا وردپرس بوده و بسیاری از سایت‌های امروزی که مشاهده می‌کنید وردپرسی است. وجود افزونه‌های متعدد و کاربردی، سیستم مدیریت آسان، وجود ده‌ها قالب زیبا و کاربردی، تنها بخشی از قابلیت‌های وردپرس بوده و این سیستم مدیریت محتوا تقریبا گسترده‌ است.

باید بگوییم راه‌اندازی یک سایت، جهت شروع یک کسب و کار اینترنتی موفق جزو الزامات پایه محسوب می‌شود و برای ایجاد یک وبسایت با ظاهری مناسب و طراحی زیبا می‌توان از قالب‌ها کمک گرفت! در این رابطه باید بگوییم طراحی سایت و نحوه چیدمان اجزای مختلف آن یکی از موارد مهمی است که برای جذب کاربر باید به آن توجه داشت و به همین دلیل امروزه قالب‌‌های بسیاری طراحی شده‌ است تا افراد با توجه به شناخت مخاطبان خود بهترین قالب را انتخاب کنند و از آن استفاده نمایند. ما امروز در قدس وب قصد معرفی ۷ قالب برتر وردپرسی را داریم و به همین دلیل به شما همراهان گرامی پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطالب این صفحه همراه ما باشید و لینک این مطلب را نیز برای دوستان خود ارسال کنید تا آنان نیز بتوانند از مطالب این صفحه استفاده نمایند.

برترین قالب های وردپرس | قدس وب
برترین قالب های وردپرس

قالب وردپرسی Woodmart

یکی از برترین قالب‌های وردپرسی جهت ایجاد سایت‌های شرکتی قالب Woodmart بوده و این قالب می‌تواند به‌صورت کامل سفارشی‌سازی شود و باید بدانید بیش از ۷۵ وبسایت آماده و کتابخانه از این قالب استفاده می‌کنند و در این قالب بهینه‌سازی‌های مربوطه نیز انجام شده است.

 

قالب وردپرسی Storefront

اگر قصد راه‌اندازی یک وبسایت فروشگاهی را دارید و به دنبال قالب مناسبی برای ساخت این وبسایت هستید می‌توانید از قالب Storefront استفاده کنید. در رابطه با قالب Storefront باید بگوییم این قالب جهت ایجاد سایت‌های فروشگاهی مناسب بوده و با ووکامرس نیز سازگار است و همچنین شما می‌توانید مختص به سلیقه خودتان سفارشی‌سازی این قالب را انجام دهید اما باید توجه داشته باشید این قالب به صورت ۱۰۰ درصدی رایگان نبوده و جهت استفاده از برخی ویژگی‌های این قالب باید آن‌ها را خریداری نمایید. در رابطه با قالب‌های وردپرسی باید بدانید ریسپانسیو بودن آن مهم بوده و این قالب به صورت ریسپانسیو بوده و شما می‌توانید روی تبلت یا تلفن همراه خود نیز بدون نقص خاصی سایتتان را ببینید.

 

قالب وردپرسی OceanWP

دومین قالبی که قصد داریم در این مطلب به شما معرفی کنیم قالب فوق‌العاده‌ی OceanWP بوده و اگر قصد ایجاد یک سایت فروشگاهی یا یک وبلاگ مناسب را دارید استفاده از این قالب انتخابی مناسب می‌باشد. قالب وردپرسی OceanWP قابلیت تغییر در قسمت‌هایی از سایت را مطابق با سلیقه شما دارد و سرعت بالای این قالب همواره کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است.

باید بگوییم OceanWP امنیت بالایی دارد و یک‌ قالب رایگان محسوب می‌شود اما برخی قابلیت‌های ویژه‌ای نیز دارد که جهت استفاده از آن‌ها باید از نسخه‌ی پریمیوم این قالب استفاده کنید. همچنین تنظیم حالت ریسپانسیو بودن این قالب توسط کاربر نیز می‌تواند صورت بگیرد و باید بگوییم این قالب با المنتور و ووکامرس نیز کاملا سازگار است.

برترین قالب های وردپرس | قدس وب
برترین قالب های وردپرس

قالب وردپرسی Meteor

اگر به‌عنوان یک هنرمند به دنبال ارائه‌ی نمونه کارهای خود در قالب یک سایت هستید می‌توانید از قالب وردپرسی Meteor جهت نمایش تصاویر، فیلم‌ها، پروژه‌ها، نقاشی‌ها و… استفاده کنید و باید بدانید این قالب ۴ سبک طرح بندی متفاوت را به شما ارائه می‌دهد و شما خود می‌توانید یکی از این ۴ مورد را انتخاب کنید.

 

قالب فروشگاهی Astra

از دیگر قالب‌های زیبای وردپرسی می‌توان به قالب آسترا اشاره کرد. این قالب دارای نسخه رایگان بوده و نسخه پولی آن نیز با امکانات بیشتر موجود است. اگر قصد راه‌اندازی یک وبسایت فروشگاهی مناسب و زیبا را دارید قالب آسترا می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد. این قالب با المنتور سازگار است و سرعت خوبی دارد و به علت راست چین بودن برای سایت‌های ایرانی مناسب می‌باشد.

قالب Astra رابط کاربری آسانی داشته و علاوه‌ بر زیبایی ظاهری، فارسی و به‌صورت راست چین است. این قالب کاملا ریسپانسیو بوده و رنگ و فونت استفاده شده در این قالب را می‌توانید تغییر دهید.

قالب وردپرسی Enfold

اگر بخواهیم به محبوب‌ترین قالب‌های وردپرسی اشاره کنیم بی‌شک قالب وردپرسی Enfold جزو رتبه‌های برتر خواهد بود. این قالب گرچه پولی است و نسخه رایگانی ندارد اما با ویژگی‌های منحصر به‌فرد خود و کاربرد مناسبش قطعا ارزش خریدش را خواهد داشت. در واقع با استفاده از این صفحه‌ساز شما می‌توانید بدون نیاز به ابزار دیگری نوشته‌های خود را ایجاد کنید و طراحی برگه‌هایتان را انجام دهید.

قالب وردپرسی Enfold دارای ۳۵ دموی فعال و متنوع بوده و به‌صورت کاملا ریسپانسیو می‌باشد. این قالب فارسی‌ سازی شده و راست چین بوده و با بسیاری از افزونه‌های وردپرسی سازگاری دارد. تنظیمات این قالب برای هر بخشی وجود داشته و شما می‌توانید در جهت تکمیل کاربرد این قالب از این تنظیمات استفاده کنید.

برترین قالب های وردپرس | قدس وب
برترین قالب های وردپرس

قالب وردپرسی آوادا

آخرین قالبی که قصد داریم در این مطلب معرفی کنیم یکی از پرفروش‌ترین قالب‌های دنیاست! درست متوجه شده‌اید! “دنیا”

باید بگوییم قالب وردپرسی آوادا طراحی فوق‌العاده دارد و تاکنون ۱۲۰ خرید از آن ثبت شده است. این قالب رابط کاربری جذابی داشته، سرعت آن مناسب بوده و ریسپانسیو است و شما می‌توانید از این قالب استفاده ‌کنید.

کلام پایانی

ما در مطالب این صفحه درباره‌ی برترین قالب‌های وردپرسی سخن گفتیم و به چند نمونه از این قالب‌ها اشاره کردیم و درباره‌ی آن‌ها توضیحاتی ارائه دادیم و اینک در پایان امیدواریم مطالب این صفحه برای شما همراهان گرامی مفید بوده باشد.

برای خواندن دیگر مقالات ما میتوانید به قسمت مقالات طراحی سایت مراجعه کنید. برای خواندن دیگر مقالات ما میتوانید به قسمت مقالات طراحی سایت مراجعه کنید.

سوالات متداول​

بهترین قالب موجود قالب Woodmart بوده که قابلیت سفارشی شدن به صورت 100 درصد را دارد.

محبوب‌ترین قالب پولی که نسخه رایگان ندارد ولی با توجه به قابلیت‌های متعدد ارزش بسیار زیادی برای خرید دارد قالب enfold است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
10 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
طاهره
نوامبر 9, 2023 10:24 ب.ظ

قالب وردپرسی Woodmart واقعا عالیه

سیما
نوامبر 9, 2023 10:24 ب.ظ

من قالب وردپرسی Enfold رو توصیه میکنم

فرهادی
نوامبر 9, 2023 10:25 ب.ظ

خیلی عالی توضیح دادید ممنون

فرهادی
نوامبر 9, 2023 10:27 ب.ظ

قالب فروشگاهی Astra رو شما توصیه میکنید؟

درگاهی
نوامبر 9, 2023 10:29 ب.ظ

قالب وردپرسی آوادا سرعتش چطوره؟

مهلا
نوامبر 22, 2023 9:41 ب.ظ

قالب وردپرسی Storefront چطور قالبیه؟

یاسین
نوامبر 26, 2023 9:45 ب.ظ

اما قالب وردپرسی Woodmart خیلی عالیه

معصومه
نوامبر 26, 2023 9:46 ب.ظ

خیلی کاربردی بود مقالتون ممنونم

10
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x