قراردادن اپلیکیشن در مایکت

قراردادن اپلیکیشن در مایکت

مایکت یکی از مارکت های داخلی و کارآمد با چندین سال سابقه درخشان فعالیت است که در آن انواع اپلیکیشن ها و بازی ها برای استفاده دیگران به صورت رایگان و غیر رایگان نشر داده می شود؛ در این مقاله از قدس وب قصد داریم که شما را با نحوه قراردادن اپلیکیشن در مایکت آشنا کنیم؛ اگر تمایل دارید در این باره سطح دانسته های خود را افزایش دهید، حتما محتوای زیر را مطالعه نمایید.

قراردادن اپلیکیشن در مایکت

برای قراردادن اپلیکیشن در مایکت در ابتدا باید برای خود یک حساب کاربری ایجاد نمایید که برای این کار می بایست به  سایت مایکت مراجعه کنید، پس از ثبت ایمیل تان کدی برایتان فرستاده می شود که شما باید آن را در باکس مربوطه وارد کرده و شرایط و قوانین را تایید نمایید.

در مرحله بعد نیاز به وارد کردن یک شماره موبایل دارید که بعد از وارد کردن شماره تماستان و تایید آن قادر هستید که برنامه خود را در مایکت نشر دهید؛ برای قراردادن اپلیکیشن در مایکت باید به نکات زیادی توجه داشته باشید که برخی از مهم ترین آن ها موارد زیر را شامل می شوند.

  • دریافت مجوز برای قراردادن برنامه در مایکت

اگر اپلیکیشن هایی ساخته اید که دارای محتواهای منفی و آسیب پذیر هستند، باید برای آن ها از سازمان رسانه های دیجیتال و اداره فرهنگ و ارشاد مجوز و تاییدیه دریافت نمایید که برای گرفتن مجوز لازم است به سایت اینترنتی سازمان های نام برده بروید و نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایید.

  • رعایت قوانین

اگر برنامه هایی که قصد انتشار آن ها در مایکت را دارید با مقررات و قوانین سازگار نباشند و در واقع خارج از چهارچوب قوانین مایکت قرار گرفته باشند، شما مجوز انتشار اپلیکیشن در مارکت را دریافت نخواهید کرد.

  • ممنوعیت محتوا برعلیه امنیت و اخلاق عمومی

همان طور که می دانید، بسیاری از بازی ها و اپلیکیشن ها هستند که ذهن  و احساس افراد را به شدت تحت تاثیر قرار می دهند؛ به همین منظور محتواهایی که قرار است در مایکت انتشار دهید به هیچ عنوان نباید مضمون غیر اخلاقی یا ترغیب کننده به انجام کارهای خلاف قانون اساسی داشته باشند؛ در غیر این صورت شما قادر به انتشار آن ها در مایکت نخواهید بود.

  • رعایت حریم شخصی و اطلاعات محرمانه

اگر برنامه ای را در مایکت انتشار دادید و آن اپلیکیشن توسط یک کاربر نصب شد، باید به گونه ای باشد که به هیچ عنوان فضای خارج از خود را مدیریت و کنترل ننماید؛ اگر برنامه یا بازی هایتان این چنین هستند، حتما به کاربران اطلاع رسانی کنید؛ همچنین برنامه هایی که فاقد مجوز هستند و اطلاعات شخصی افراد باید در آن ها وارد شود به هیچ عنوان اجازه انتشار در مایکت را دریافت نخواهند کرد.

  • تعادل تعرفه

نرخ اپلیکیشن هایی که در مایکت نشر داده شده اند می بایست که تعدیل شده باشند و شکست قیمتی در آن ها وجود نداشته باشد؛ در صورتی که شما پرداخت درون برنامه ای را برای تیراژه اپلیکیشن مدنظر خود در دیگر مارکت ها به کار گرفته باشید لازم است که برای مایکت هم از نسخه درون پرداخت استفاده کنید.

  • خرید برنامه و پرداخت درون برنامه

در هنگام قرار دادن اپلیکیشن در مایکت به این نکته توجه داشته باشید که اگر برنامه تان را به شکل غیر پولی بخواهید نشر دهید، نمی توانید آن را بعدا رایگان کنید؛ اما اگر اپلیکیشن تان را در ابتدا به صورت پولی انتشار دهید، می توانید آن را بعدا هم پولی نمایید.

بایدها و نبایدهای قراردادن اپلیکیشن در مایکت

برای انتشار اپلیکیشن در مایکت باید به بایدها و نبایدهای این کار توجه نمایید که این موارد به شرح زیر هستند.

  1. به جهت قراردادن اپلیکیشن در مایکت همه جوانب اپ نظیر رابط کاربری، ایده ها، قابلیت ها، گرافیک و سطح کیفیت محتوا مورد تجزیه و تحلیل قرار داده می شود.
  2. اپلیکیشنی که قصد انتشار آن را در مایکت دارید نباید دارای قابلیت های ارتقاء اتوماتیک وار باشد.
  3. اپلیکیشن مدنظر نباید در اجرا و یا حتی نصب هیچ مشکلی داشته باشد و شما باید تمام اختلالات آن را رفع کنید.
  4. در صورتی که تمام نکات گفته شده را رعایت نکنید و برخلاف قوانین عمل نمایید حساب کاربری توسعه دهنده تان پس از مدتی مسدود می گردد.

سخن پایانی

همان طور که متوجه شدید، قراردادن اپلیکیشن در مایکت کار چندان سختی نیست و در کوتاه ترین زمان به انجام می رسد و فقط شما کافیست که در چهار چوب قوانین آن پیش بروید؛ چنانچه نتوانستید اپلیکیشن ها یا بازی های ساخت خود را در مایکت انتشار دهید اصلا نگران نباشید! می توانید انجام این کار را به ما واگذار کنید تا برایتان در کوتاه ترین زمان انجام دهیم.

جهت ارتباط با کارشناسان قدس وب برای قراردادن اپلیکیشن در مایکت و دیگر مارکت های داخلی و خارجی لازم است که با شماره تلفن های در نظر گرفته شده زیر در ارتباط باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x