ریپورتاژ آگهی انجام بدم برای سایت

ریپورتاژ آگهی انجام بدم برای سایت | آیا رپورتاژ آگهی به سود وب سایت شماست؟

تقریبا تمام ما از فروشندگانی که بسیار سمج هستند و هر کاری می کنند تا محصول یا خدماتشان را به ما تحمیل کنند اصلا خوشمان نمی آید و اگر متوجه شده باشید بیشتر افراد هم از این فروشندگان چیزی خریداری نمی کنند؛ چرا که آن ها می خواهند به زور مشتری را وادار به خرید کنند و خدماتشان را در اختیار آنان قرار دهند.

باید بدانید که این دسته از فروشندگان نه تنها به سود بالا نمی رسند بلکه کسب و کارشان دچار رکود می شود و روز به روز هم به جای پیشرفت پسرفت می کنند و این کاری که به انجام آن روی می آورند کاملا اشتباه است.

رپورتاژ آگهی نوعی تبلیغات به شکل غیر مستقیم است که فروشندگان با نشر کردن آن ها می توانند بدون وادار کردن مشتری به خرید آن ها را ترغیب به خرید کردن نمایند که با این کار هم صاحبان کسب و کار به سود بالایی می رسند و هم این که وب سایت شان از گوگل رتبه بهتری دریافت می کند.

آیا رپورتاژ آگهی به سود وب سایت شماست؟ به چه دلیلی باید از رپورتاژ آگهی استفاده کرد؟ اگر تمایل دارید به جواب این سوال ها برسید و اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی نوعی محتوای تبلیغاتی است که به طور غیر مستقیم سعی در جذب مخاطب دارد و مشتریان را ترغیب به خرید می کند؛ این گونه مقاله ها درون مایه جذاب و کاربر پسندی دارند و با درگیر کردن ذهن مخاطب وی را به شکل غیر مستقیم وادار به خرید می کنند؛ به عنوان مثال فرض کنید که یک کارخانه تولید کرم ضد آفتاب دارید شما می توانید یک رپورتاژ آگهی درباره تاثیر آفتاب بر روی پوست تهیه کنید و در وب سایت خود قرار دهید، پس از آن که ذهن مخاطب را درگیر کردید در انتهای رپورتاژ می توانید کرم های ضد آفتاب خود را هم به عنوان موثرترین کرم ها به مشتری معرفی کنید و به طور غیر مستقیم از آن ها بخواهید که به خرید محصولات شما برای سالم ماندن پوست خود روی آورند.

تاریخچه رپورتاژ آگهی بسیار طولانی است و این شیوه از روش های مدرن محسوب نمی شود؛ اما با روی کار آمدن بستر وب و اینترنت قدرتمند تر از قبل شده؛ چرا که گوگل به این نوع محتواها رتبه بالایی می دهد و برای آن ها ارزش زیادی قایل است.

به چه دلیل باید از رپورتاژ آگهی استفاده کرد؟

استفاده از رپورتاژ آگهی مزیت های زیادی را برای شما و وب سایتتان در پی دارد که عمده ترین آن ها شامل موارد زیر هستند.

  1. کمک به برندینگ: انتشار یک رپورتاژ آگهی در یک رسانه پر مخاطب به شما کمک می کند که پیغام تبلیغاتی خود را به گوش مخاطبان برسانید و آگاهی آن ها را نسبت به برند خود بالا ببرید؛ تا حد امکان بکوشید که برای این کار از رسانه های معتبر استفاده کنید؛ چرا که مخاطبان این رسانه ها توجه زیادی به آگهی های تبلیغاتی دارند و اگر رپورتاژ شما در این فضاها قرار بگیرد توجه افراد زیادی به آن جلب می شود.
  2. درگیر شدن ذهن مشتری با محصول: رپورتاژ ها به گونه ای طراحی می شوند که کاربران در نگاه اول تبلیغاتی بودن آن ها را نمی توانند تشخیص دهند و تا آخر آن ها را می خوانند، پس از موضوع برای شما یک فرصت فراهم می کند تا شما قادر باشید در طول مقاله با مطالب جذاب و گیرا ذهن مخاطب را درگیر کنید و در انتها هم به معرفی محصولات و خدمات خود بپردازید.
  3. حس تبلیغاتی کمتر: رپورتاژ ها آن چنان که شما فکر می کنید تبلیغاتی نیستند و از 100 درصد شاید 20 درصد محتوای آن ها تبلیغاتی است و 80 درصد دیگر به آماده سازی ذهن مخاطب اختصاص دارد؛ مثلا شما اگر در زمینه تولید شوینده فعالیت داشته باشید و بخواهید که یک رپورتاژ آگهی نشر دهید، 80 درصد درون مایه مقاله خود را باید به معرفی انواع شوینده ها و کاراییشان بپردازید و در 20 درصد آخر هم محصولاتتان را به عنوان با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین شوینده ها معرفی نمایید.
  4. اهمیت بالای گوگل: همان طور که قبلا هم به این موضوع اشاره کردیم، گوگل به لینک های رپورتاژ آگهی اهمیت زیادی می دهد؛ بگذارید این موضوع را با ذکر ایک مثال برایتان توضیح دهیم تا درک بهتری از این مبحث داشته باشید.

فرض کنید که به یک مهمانی دعوت شده اید که در آن شخصی وجود دارد که کسب و کار شما را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد و متحول می کند؛ حالا شما به چه طریق می توانید به تعامل با فرد مورد نظر بپردازید؟ آفرین درست حدس زدید! مسلما بهترین راه حل میزبان می باشد که به عنوان یک دوست یا همکار مشترک پل ارتباطی شما می باشد؛ این موضوع راجع به گوگل نیز صدق می کند به این صورت که زمانی که شما در متن رپورتاژ به سایت خود لینک می دهید گوگل تصور می کند سایت معتبر است و اعتماد او نسبت به وب سایت شما بیشتر می شود و سایت تان را در نتایج اول گوگل برای کاربران به نمایش می گذارد.

  1. دائمی کردن لینک های رپورتاژ: لینک هایی که درون یک رپورتاژ استفاده می شوند تا مدت ها طولانی اعتماد و اعتبار شما را به گوگل گوشزد می کنند و به مرور زمان هم روی سئو سایت اثرگذاری بهتری دارند.
  2. مقرون به صرفه: منتشر کردن یک رپورتاژ آگهی برایتان هزینه کمتری نسبت به روش های تبلیغاتی دیگر دارد و اگر هم به بهترین شکل صورت پذیرد، بدون شک اثرگذاری بالاتری نسبت به متدهای مشابه خواهد داشت.
  3. افزایش جذب مشتری: یک رپورتاژ اگر مضمون بسیار با کیفیتی داشته باشد تا مدت های طولانی می تواند برایتان مشتری دست و پا کند؛ چرا که وقتی اصول سئو در این محتواها به خوبی رعایت شده باشد آن ها همیشه در نتایج اول گوگل در معرض دید کاربران قرار می گیرند.

سخن پایان

آیا رپورتاژ آگهی به سود وب سایت شماست؟ در جواب به این سوال باید به دلایل گفته شده فوق بگوییم بله! رپورتاژ آگهی اگر به صورت استاندارد تهیه شده باشد، هم تاثیر زیادی بر سئو سایت دارد و هم می تواند که مخاطبان را به بهترین شکل ممکن جذب کند.

باید بدانید که رپورتاژ تنها یک تکنیک تبلیغاتی نیست بلکه یک نوع راه حل هم به شمار می آید که این امکان را به شما می دهد کاملا ذهن مخاطب را نسبت به کالاها و خدمات خود درگیر کنید و به این طریق رتبه سایتتان را بالا ببرید.

امیدواریم که خواندن این مقاله برایتان سودمند واقع شود در صورتی که نیاز به طراحی یک رپورتاژ آگهی جذاب و کاربرپسند دارید و خودتان از عهده نوشتن آن بر نمی آید اصلا نگران نباشید! ما بهترین رپورتاژها را برایتان تولید می کنیم کافیست که از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با ما ارتباط برقرار نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x