همه چیز درباره‌ همکاری در فروش | افیلیت مارکتینگ

همه چیز درباره‌ همکاری در فروش

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یعنی شما در بستری به فروش محصولات شرکت، یا شخصی دیگری مشغول می‌شوید و از این میزان فروش سود مشخصی دریافت می‌کنید. شما در واقع به عنوان یک واسطه بین فروشنده و خریدار عمل می‌کنید و محصولات متعددی را به فروش می‌رسانید. در این زمینه معمولا بازاریابان ماهر فعالیت می‌کنند که توانایی فروش اجناس را دارند و از این طریق می‌توانند ماهانه سود زیادی نیز دریافت کنند.

خوبیِ همکاری در فروش این است که شما نه نیاز به کالا دارید و نه نیاز به مکانی مثل فروشگاه و یا انبار و فقط واسطه بین مشتری و تولیدکننده هستید. اما ناگفته نماند که این مورد معایبی نیز دارد که شما نباید از این معایب غافل شوید‌. ما امروز در آکادمی دیجیتال مارکتینگ قدس وب قصد داریم در رابطه با همکاری در فروش سخن بگوییم و در این باره اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه دهیم و اینک به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطالب این صفحه همراه ما باشید و لینک این مطلب را نیز برای دوستان خود ارسال کنید.

شبکه‌ی همکاری در فروش

در شبکه‌ی همکاری در فروش معمولا ۴ چارت کاری به فعالیت می‌پردازند، نخست فروشندگان و تولیدکنندگان محصول، که قصد دارند کالای خود را از طریق افیلیت مارکتینگ به فروش برسانند، دوم بازاریابان حرفه‌ای یا همان افیلیت مارکترها که وظیفه فروش محصولات یا خدمات را در ازای سود مشخصی بر عهده دارند. سوم شبکه‌های فروش، حال چه به در بستر اینترنت و چه در بستر فیزیکی، که محصولات توسط این شبکه‌ها به فروش می‌رسد و اطلاع رسانی می‌شود. که در بستر اینترنتی بسیاری در پلتفرم‌هایی چون اینستاگرام، تلگرام، یوتوب، وب سایت و‌… فعالیت می‌کنند و نسبتا فروش خوبی نیز از این شبکه‌ها صورت می‌گیرد. و در آخر خریداران یا کاربران هستند که مهم‌ترین نقش در پیشرفت شما را داشته و بدون آنان هیچ کسب و کاری موفق نیست.

همکاری در فروش | آکادمی دیجیتال مارکتینگ قدس وب
همکاری در فروش

همکاری در فروش چه مزایای دارد؟

  1. شما با همکاری در فروش نیاز به تولید محصول ندارید.
  2. مسئولیت پشتیبانی در همکاری و فروش در ۹۰ درصد مواقع به عهده شما نیست.
  3. در بخش همکاری در فروش نیاز به فروشگاه فیزیکی نیست.
  4. محصولاتی که قصد فروش آن را دارید در بخش همکاری در فروش نیاز به انبار ندارند.
  5. در ۹۰ درصد مواقع شما به عنوان افیلیت مارکتر نیاز به سرمایه ندارید.
  6. در همکاری و فروش با گذاشتن زمان و تلاش بیشتر بازخورد بهتری خواهید داشت.

 

همکاری در فروش چه معایبی دارد؟

  1. پروسه همکاری در فروش زمان‌بر بوده و نیازمند تلاش و پشتکار مداوم است.
  2. سیستم افیلیت مارکتینگ نامناسب می‌تواند هم به اعتبار صاحب کسب و کار و هم به اعتبار افیلیت مارکتر آسیب برساند.
  3. کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده را نمی‌توانید کنترل کنید و کاربران عدم کیفیت این محصولات یا خدمات را از طرف شما می‌بینند.
  4. کنترل برنامه بازاریابی شرکت‌ها یا اشخاصی که دست به همکاری با آنان زدید دست شما نیست و گاها ممکن است مشکلاتی در بخش بازاریابی برای شما به وجود بیاید.
  5. ممکن است فروشندگان با استفاده از ترفندهایی مشتری شما را به سمت خودشان بکشند و پس از مدتی همکاری با این فروشندگان عملا شما مشتری نداشته باشید و تنها به سود کارفرما کار کرده باشید.

برترین سیستم‌های همکاری در فروش ایرانی

در کشور ما سیستم همکاری در فروش کمی نوپاست و تا چندی پیش سیستم‌های فروش معتبری در ایران یافت نمی‌شد. اگر به عنوان کسی که به ارائه خدمات یا محصولات می‌پردازد به دنبال یک سیستم معتبر و پربازده هستنید که بتواند خدمات شما را علاوه‌بر معرفیِ مناسب به فروش نیز برساند به طور اتفاقی به بهترین صفحه در بین صفحات وب برخورد کرده‌اید! چرا که ما سال‌ها در این امر تجربه اندوخته‌ایم و فروشگاه‌های بسیاری از جمله Pozbede.com را به وجود آورده‌ایم و امروز در این محتوا به عنوان مشاوری کارکشته به شما می‌گوییم سیستم‌های همکاری در فروش آکادمی دیجیتال مارکتینگ قدس وب، دیما افیلیت، همیار آکادمی، سون هاست، اُردمی، دایان شاپ و اینبو یا همان ربات اینستاگرام بهترین سیستم‌های همکاری در فروش ایران هستند و اگر به دنبال بهترین مشاور برای این خدمات می‌گردید می‌توانید با شماره تلفن‌های 09216648658 و 09335157829 در ارتباط باشید و از ما مشاوره بگیرید.

همه چیز درباره‌ همکاری در فروش | قدس وب
چرخه همکاری در فروش

آیا فروش میلیونی با همکاری در فروش امکان پذیر است؟

بیایید رویایی فکر نکنیم! و بدانیم هر کاری سختی‌ها و مشکلات خود را دارد و یک شبه میلیونر شدن فقط در سریال‌ها و فیلم‌ها اتفاق می‌اُفتد! اینکه خیلی‌ها از ما می‌پرسند آیا می‌شود با افیلیت مارکتینگ به درآمد بالا رسید؟ سوالی نادرست است. چرا که ما معتقدیم در هرکاری اگر تلاش و پشتکار وجود داشته باشد و قوانین و موارد مهم آن کار در نظر گرفته شود آن کار به نتیجه خواهد رسید و درآمد آن کار روز به روز افزایش خواهد یافت.

در مسئله‌ی افیلیت مارکتینگ یا همان همکاری در فروش نیز مسئله همین است. شما در ابتدایی‌ترین گام نباید انتظار فروش بالا در مدت کوتاه را داشته باشید و این را نیز بدانید که بدون رعایت اصول اولیه افیلیت مارکتینگ رسیدن به درآمد مناسب برای شما امکان پذیر نیست. در این باره باید بگوییم بسیاری از افراد برا یادگیری این مهارت دست به خرید دوره‌های آموزشی با قیمت بالا می‌زنند و یا در سمینارهای اساتید مختلف شرکت می‌‌کنند و در آخر نه تنها دچار سردرگمی می‌شوند بلکه بدون ذره‌ای فروش، هزینه‌های گزافی را نیز متحمل می‌شوند!

اما چاره کار چیست و چگونه باید اقدام کرد؟

اینکه ما بیاییم و از مشکلات این کار به شما بگوییم و شما را از انجام این کار بترسانیم نه درست است و نه حرفه‌ای! ما همواره در آکادمی دیجیتال مارکتینگ قدس وب قصد داشتیم راهنمای مناسبی برای کاربران خود باشیم و آنان را به بهترین نحو راهنمایی کنیم. در این باره ابتدا باید بگوییم شما در افیلیت مارکتینگ باید در نخستین گام، کانال‌های بازاریابی خود را مشخص کنید، سپس در دومین مرحله یک شبکه‌ی محتوایی ایجا کنید، در مرحله بعد با یک سیستم همکاری در فروش معتبر فعالیت خود را آغاز کنید و به هیچ عنوان از تجربه کاری سایر افراد این حوزه غافل نشوید. اما کار ما به اینجا ختم نمی‌شود!
در رابطه با همکاری در فروش باید بگوییم ما برای شما کاربران گرامی آموزشی را تدارک دیده‌ایم تحت عنوان “نکات اساسیِ همکاری در فروش” که این آموزش به‌طور کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و با این آموزش شما ۵۰٪ مسیر را یک روزه خواهید رفت و کمی تلاش در این حوزه قطع موفق خواهید شد! در این رابطه تنها کافیست روی این “لینک” کلیک کنید و وارد بخش آموزش “نکات اساسیِ همکاری در فروش” شوید و به‌طور رایگان این بخش آموزشی را یادبگیرید و برای درآمدزایی خود از آن استفاده کنید.

 

کلام پایانی

ما در مطالب این صفحه در رابطه با همکاری در فروش سخن گفتیم و در این باره اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه دادیم و اینک در انتها امیدواریم مطالب این صفحه برای شما عزیزان مفید بوده باشد‌. در انتها از آنجایی که وب سایت ما کاربر محور است و کاربران در اولویت کاری ما قرار دارند از شما می‌خواهیم نظرات خود را در رابطه با این مطلب در زیر همین قسمت برای ما درج کنید و اگر سوالی دارید از ما بپرسید تا ما راهنمای شما در بخش دیجیتال مارکتینگ باشیم.برای خواندن دیگر مقالات ما میتوانید به قسمت مقالات طراحی سایت مراجعه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
10 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دانیال
نوامبر 12, 2023 11:30 ق.ظ

خیلی عالیه همکاری در فروش برای هردو طرف

فرحناز
نوامبر 12, 2023 11:31 ق.ظ

فروشای میلیونی هم امکانپذیره از این طریق؟

شراره
نوامبر 12, 2023 11:33 ق.ظ

مقاله خوبی بود مرسی از شما

رها
نوامبر 12, 2023 11:34 ق.ظ

ولی پروسه اش زمانبره

ریحانی
نوامبر 12, 2023 11:36 ق.ظ

بنظرم برای اینکار بنظرم بهتره سمت محصولات خیلی باکیفیت برید فقط

کیمیا
نوامبر 22, 2023 11:37 ب.ظ

همکاری در فروش خیلی سیستم فوق العاده ایه

بهنوش
نوامبر 28, 2023 11:47 ق.ظ

همکاری ر فروش یه سیستم دو سر برد برای هر دو طرف هست

سارا
نوامبر 28, 2023 11:49 ق.ظ

من میخوام برای اینکار اموزش ببینم باید از کجا شروع کنم؟

10
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x