۴۰ ایده پولساز برای درآمد اینترنتی

۴۰ ایده پولساز برای درآمد اینترنتی

۴۰ ایده پولساز برای کسب درآمد اینترنتی موضوع مورد بررسی مقاله زیر است؛ اینکه همه ما زمانی به دنبال یک شغل خوب هستیم باعث تعجب نیست، حتما شما هم چندین بار به خاطر نداشتن یک شغل خوب گله مند بوده اید و از نبود کار شکایت داشته اید، متاسفانه این مساله گریبانگیر کشور عزیزمان است؛ اما قرار نیست این بهانه ای باشد که ما دست از تلاش برداریم.

در این مقاله قصد داریم شما را با ایده های پولساز بیشتر آشنا کنیم، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید؛ امیدواریم این ایده ها برای شما مفید باشند

  1. معلم خصوصی: درچند سال اخیر که وضعیت مدارس به گونه ای شد که بیماری فراگیر کرونا همه دانش آموزان را خانه نشین کرد و ثابت شد که بدون حضور در مدرسه هم میتوان آموزش داد و هم آموزش دید و بدون هزینه های اضافی به نتیجه مطلوب رسید شغل هایی مانند معلم خصوصی آنلاین رونق زیادی گرفت؛ اینکه شما بخواهید یک معلم خصوصی باشید کار ساده ای است فقط کافیست یک تخصص یاد بگیرید مانند زبان و آن را به صورت ساده بیان کنید.
  2. فروختن دوره های آموزشی: شاید شما حوصله کلاس های آنلاین را نداشته باشید که این نیز راه حل دارد، شما می توانید از دوره های آموزشی تان را ویدئو بگیرید و در معرض فروش بگذارید.
  3. طراحی لوگو: این شغل یکی از ایده های پولساز برای کسانی است که طراحی را به صورت حرفه ای و نیمه حرفه ای انجام میدهند، شما اگر به طراحی واقف هستید، می توانید نمونه کارهای خود را به بازار کار ارائه کنید و سفارش های خوبی بگیرید.
  4. تولید اشیاء و قطعه با دستگاه های سه بعدی: دستگاه های مورد نظر به صورت سه بعدی کار میکنند و هر مدلی که به آنها بدهید مانند آن را چاپ می کند و هر فردی با کمی اطلاعات فنی می تواند با این دستگاه ها کار کند و کسب درآمد داشته باشد.
  5. تولید محتوا: اگر کمی در رسانه های اجتماعی گشت بزنید متوجه می شوید هر روز موضوعی در این رسانه ها هدف قرار می گیرد و مطرح می شود که به این موضوعات محتوا می گویند وکسی که این محتوا را می نویسد تولید کننده محتوا نامیده می شود؛ حتی موضوعی که شما در حال خواندن آن هستید یک محتواست. یاد گیری این حرفه زیاد سخت نیست و با شرکت در دوره های تولید محتوا میتوانید خیلی راحت از پس این کار برآیید.
  6. سبد گردانی بورس: شراکت در بازار بورس مهارت زیادی نیاز دارد و باید بدانید چگونه این بازار را تحلیل کنید تا به نتیجه مطلوب برسید؛ اگر در این شغل مهارت کافی دارید، با انجام معاملات پر سود می توانید درآمد خوبی کسب کنید.
  7. عکاسی: عکاسی یکی از مشاغلی است که از نظر حرفه ای آسان نیست؛ اما از راه عکاسی کارهای زیادی می توانید انجام دهید از جمله عکاسی برای دیگر شغل ها مثل فروشگاه های اینترنتی، رستوران ها و تولیدی های لباس، فقط کافیست کمی حرفه ای جلو بروید.
  8. انواع مشاوره: مشاوره انواع مختلفی دارد و میتواند در مورد تحصیل، ازدواج یا حتی خانوادگی باشد؛ راه های زیادی برای ارتباط با مشاور وجود دارد که یکی از این روش ها مشاوره غیر حضوری است که از درگاه های مختلف اینترنتی با موضوع مشاوره میتوانید به آن دسترسی داشته باشید.
  9. همکاری در فروش: افراد زیادی هستند که برای امر فروش به یک کمکی نیاز دارند و شما میتوانید این کار را به صورت حرفه ای انجام دهید و پورسانت بگیرید.
  10. گرافیست و تولید محتوای بصری: کافیست با نرم افزار فتو شاپ آشنایی داشته باشید تا بتوانید به عنوان گرافیست برای چندین شرکت کار کنید.
  11. منشی تلفنی: اگر شما به تکنیک های منشی گری مسلط باشید، میتوانید یک پشتیبان تلفنی دور کار مشغول به کار شوید که این شغل نیاز به یک تلفن، رایانه و موبایل دارد.
  12. ساخت اپلیکیشن: برنامه نویسی یکی از شغل های پردرآمد است که طرفداران زیادی دارد و در این شغل می توانید به صورت مستقل پروژه قبول کنید و به درآمد برسید.
  13. طراحی یو آی یو ایکس: UIUX  شما می توانید یک کاربر رابط باشید و بین محصول و سیستم و کاربر ارتباط برقرار کنید، به این صورت روی تجربه بصری کاربر تمرکز کرده و مشخص کنید یک کاربر چگونه از راه یک رابط با بازی نرم افزاری یا سایت شما ارتباط می گیرد.
  14. خرید و فروش دامنه اینترنتی: جالب است بدانید افرادی هستند که به خرید و فروش دامنه های اینترنتی مشغول می باشند و در آمد خوبی از این راه کسب می کنند.
  15. وبلاگ نویسی: وبلاگ نویسی شغلی است که شاید دیر بازده باشد؛ اما وقتی بازدید از یک وبلاگ زیاد شود درآمد خوبی نصیبتان می شود.
  16. تحقیق اینترنتی: اگر به تحقیق و جستجو علاقه دارید، این شغل می تواند انتخاب درستی برایتان باشد.
  17. ساخت پادکست: برای ساخت پادکست به یک میکروفون و مهارت تدوین صدا نیاز دارید؛ اگر این دو را داشته باشید، می توانید سفارش تبلیغات زیادی بگیرید.
  18. سئو: امروزه با افزایش رقابت بین کسب و کارهای اینترنتی شاهد جدیت بیشترسئو هستیم و اگر میخواهید یک سئو کار موفق باشید از همین امروز با جدیت تمام مهارت کسب کنید، به روز شوید و شروع به کار کنید.
  19. اینفلوئنسرشوید: اگر شما می توانید محتوای جذاب در زمینه سرگرمی و طنز، آموزش، سینما و غیره تولید کنید حتما وارد این شغل شوید.
  20. مدیریت تبلیغات: همه کسب و کارها معمولا به تبلیغات نیاز دارند و در این بین فردی احتیاج است که این کار را انجام دهد که شما میتوانید با کمی درایت در این زمینه فعالیت داشته باشید.
  21. ویرایشگر ویدئو: فروشگاه های اینترنتی به تولید محتوای ویدئویی نیاز زیادی دارند و شما برای شروع این شغل به یک سیستم سخت افزار قوی و تخصص کافی نیاز دارید.
  22. استخراج ارز دیجیتال: استخراج این ارز توسط دستگاه های مخصوص انجام می شود و بی شک اگر توان پرداخت هزینه های بالای برق را داشته باشید، به در آمد بالایی خواهید رسید.
  23. طراحی رزومه: در اکثر اداره ها و دانشگاه ها برای قبول پروژه نیاز به رزومه دارند و این کار را به یک فرد خبره می سپارند و مبلغی بابت خدمات می پردازند.
  24. مدیریت سایت: صاحبان کسب و کارهای سنتی که به سمت شغل های اینترنتی کشیده می شوند دارای دانش کافی در این راستا نیستند، پس برای ارتقای کسب و کارشان سراغ افرادی می روند که در این زمینه مهارت دارند و مدیریت سایت دقیقا همین حرفه است.
  25. خرید و فروش کتاب: همه ما در خانه یا محل کارمان کتاب هایی داریم که بلا استفاده هستند و دیگر از آنها استفاده نمیکنیم، شما میتوانید با راه اندازی کسب و کار این کتابها را به افرادی که نیاز دارند بفروشید.
  26. ترجمه گری: ترجمه گری پیشینه زیادی از قدیم تا به حال دارد و هیچ وقت قدیمی نمی شود؛ با این که برنامه های ترجمه آنلاین زیاد شده؛ اما این شغل هنوز جایگاه خود را دارد.
  27. طراحی قالب آماده سایت: معمولا این قالب ها را افراد به صورت تیمی یا تنها می سازند و اگر طراحی های مربوط به این شغل را خوب آموزش ببینید، به راحتی می توانید قالب تولید کنید و به فروش برسانید.
  28. داده کاوی: در داده کاوی از داده های عظیمی استفاده می شود که بلا استفاده هستند و از آنها اطلاعات زیادی استخراج می کنند و البته این کار مشکلی است که در صورت علاقه به محاسبات پیچیده می توانید این شغل را انتخاب کنید.
  29. یوتیوبر شوید: برنامه یوتیوب یکی از بزرگترین رسانه ها برای اشتراک گذاری وید‌ئو است که میتوان از آن درآمد چند هزار دلاری داشت ،شما با یک گوشی هوشمند و تولید محتوا ویدئویی و ادیت حرفه ای آن می توانید در آمد زیادی از راه تبلیغ داشته باشید.
  30. تولید و فروش تیشرت طرح دار: اگر سرمایه لازم برای کار کردن ندارید، با اندکی سرمایه می توانید دستگاه چاپ تهیه کنید و به این کار مشغول شوید.
  31. کمپین منیجر: این نوع شغل تبلیغاتی که توسط کسب و کارها انجام می شود به شناخت کانال های تبلیغاتی، اجرای طراحی و اجرای مراحل کمپین کمک میکند.
  32. استریم بازی: باورش راحت نیست؛ اما با بازی کردن هم می توان کسب درآمد کرد؛ اگر در گیمری حرفه ای هستید، بعد از جمع کردن تماشاچی می توانید از این راه درآمد زیادی داشته باشید.
  33. فروش محصولات دست ساز: قبل از اینکه خرید و فروش اینترنتی رونق بگیرد تولید کنندگان محصولات دست ساز مجبور بودند محصولاتشان را به واسطه دلالان بفروشند؛ اما در حال حاضر در فروشگاه های اینترنتی مانند دیجی کالا به راحتی می توانند به طور مستقیم کالاهای خود را بفروشند.
  34. فروشگاه اینترنتی: اکنون بدون اجاره مغازه شما میتوانید یک فروشگاه اینترنتی در فروشگاه سازهای اینترنتی با امکان ارسال آسان راه اندازی کنید و محصولات خود را بفروش برسانید.
  35. فروش و مشاوره بیمه: نمایندگان بیمه این امکان را دارند که در مورد بیمه به شما مشاوره دهند و درآمدشان وابسته به فروش آنهاست؛ جالب است بدانید یک مشاور بیمه هم زمان قدر است نمایندگی چند بیمه را داشته باشد.
  36. گویندگی صدا: اگر شما صدای خوبی دارید، گویندگی گزینه خوبی برای انتخاب است؛ گوینده صدا می تواند به تنهایی روی تبلیغات کار کند یا به صورت تیمی کار دوبله انجام دهد.
  37. اپراتور درج محتوا: اکثر شرکت ها به دنبال فردی برای افزودن محصول به فروشگاه اینترنتی شان هستند و اصولا این کار را به اپراتور درج محتوا می سپارند.
  38. ویراستاری متن، مقاله و پایان نامه: همه متن هایی که نوشته می شوند نیاز به ویرایش دارند و این کار تخصصی را ویراستار انجام می دهد که به صورت دور کاری هم قابل اجراست.
  39. مدیریت شبکه های اجتماعی: مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعی یک تخصص است که رسانه شما را راهنمایی و مدیریت می کند چگونه پست خود را منتشر کنید یا به چه طریق پیام ها را جواب دهید؛ به هر حال اگر علاقه ای به تولید محتوا ندارید می توانید در مورد مدیریت تخصص لازم را کسب کرده و مشغول به کار شوید.
  40. کارشناس بازاریابی دیجیتال: قبلا که اینترنت یک پدیده تازه بود بازار یاب ها به صورت سنتی بازار یابی می کردند؛ اما با پیشرفت دسترسی های اینترنتی این شغل تغییر مسیر داده و به صورت دیجیتال با ابزار ها و روش های مختلفی در حال انجام است.

سخن پایانی:

اگر واقعا شغل مورد علاقه خود را پیدا کنید و آن را دنبال نمایید، حتما به موفقیت روز افزون خواهید رسید فقط کافیست کمی دقت عمل داشته باشید، در این مقاله سعی کردیم بهترین ایده های پول ساز را در اختیارتان قرار دهیم؛ امیدواریم مطالعه این مقاله برایتان راه گشا واقع شود؛ اگر در این زمینه به مشاوره نیاز دارید از طریق شماره تلفن های موجود در صفحه میتوانید با کارشناسان قدس وب در ارتباط باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x